Mijn Boxnext geeft bij Love Nature , Ziggo sportkanaal 14 en ESPN 5 aan dat het hd is , eerst stond er 4k . En mijn resolutie staat vast op automatisch , terwijl ik die eerst kon veranderen bij instellingen . Heb wel een melding in beeld gehad over 4k , maar was te snel verdwenen om te lezen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @coenen,
Wat vreemd dat de 4K resolutie per abuis verdween. Heb je @Steefb zijn tip opgevolgd en de box gereset? Hopelijk kun je nu de resolutie weer wijzigen naar automatisch dan wel 4K.
Zo niet? Mogelijk biedt een fabrieksreset uitkomst, houd er dan wel rekening mee dat je op je Apps weer opnieuw moet inloggen. Mocht dit niet hebben geholpen, test dan eens een andere HDMI Kabel op een andere poort op TV.
We vernemen graag een reactie van je.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Heb je de box al eens even van de stroom gehaald?
Hi @coenen,
Wat vreemd dat de 4K resolutie per abuis verdween. Heb je @Steefb zijn tip opgevolgd en de box gereset? Hopelijk kun je nu de resolutie weer wijzigen naar automatisch dan wel 4K.
Zo niet? Mogelijk biedt een fabrieksreset uitkomst, houd er dan wel rekening mee dat je op je Apps weer opnieuw moet inloggen. Mocht dit niet hebben geholpen, test dan eens een andere HDMI Kabel op een andere poort op TV.
We vernemen graag een reactie van je.
Het zit nu zo ,....... ik zet de mediabox aan , geeft geen 4k aan bij ziggo kanaal 14 en lovenature , zet hem uit en dan opnieuw aan , dan geeft hij het wel aan , al een paar keer zo gedaan , bij de 2e keer is het goed . Bij lovenature krijg je als je hem opzet het gekleurde logo even in beeld met het gele 4k merk , dat merk onbreekt de eerste keer , 2e keer goed , raar !
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.