Hallo, Ik heb Ziggo Mediabox Next in combinatie met CineMate 130 en TV LG. Ik heb Aansluiting van Mediabox aangesloten op CineMate en daarna op LG TV aangesloten met HDMI kabels die 4K kunnen verwerken. Echter ik krijg melding dat het Systeem het 4K Systeem het niet Ondersteund. Ik heb Mediabox met LG TV aangesloten gehad om Kabels te testen, ik kon kijken via 4K ondersteuning. Wat kan ik doen om CineMate werkend te krijgen. Is hierop een antwoord wat ik kan doen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoogst waarschijnlijk speelt de HDMI of de HDCP versie hier mee. Dan is de voorgestelde aansluit methode mogelijk het slimste.
Ps @SRF wat voor terugmelding waarvandaan?
De methode die @Steefb eerder schreef.
De Next via HDMI koppelen aan de TV en vanaf de TV via HDMI ARC naar de Bose.
Hallo, het lijkt opgelost te zijn.
Ik heb Ziggo Next via HDMI koppelen aan de LG TV op HDM3.
LG TV via HDMI ARC naar de Bose TV, met verwijzing TV.
Ik heb verder niets hoeven stellen.
Bedankt voor het Meedenken.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik vermoed dat je Bose CineMate 130 het 4k signaal niet goed doorgeeft.
Sluit de next aan op de tv en gebruik arc voor het geluid.
Of de Digitaal Coax (S/PDIF) aansluiting gebruiken voor het geluid.
Ik heb nog geen terug melding gehad, ik 2' ingevuld.
Hoogst waarschijnlijk speelt de HDMI of de HDCP versie hier mee. Dan is de voorgestelde aansluit methode mogelijk het slimste.
Ps @SRF wat voor terugmelding waarvandaan?
Hallo, als 999 in wil schakelen komt beeld en melding naar voren. Ook bij Instellingen, HDMI-Resolutie staat ook geen 4K.
U zegt; Voorgestelde Aansluitmethode het Beste. Wat si dan de Aansluitmethode? Is er Omleiding van Bose Systeem mogelijk?
De methode die @Steefb eerder schreef.
De Next via HDMI koppelen aan de TV en vanaf de TV via HDMI ARC naar de Bose.
Hallo, ik heb berichten gemist. Ik begrijp bepaalde Suggesties niet, het kan eenvoudig zijn.
De Next via HDMI koppelen aan de TV, welke HDMI aansluiting. ik kreeg bij Resolutie 4K te zien in de rij.
Vanaf de TV via HDMI ARC naar de Bose, welke aansluiting, b.v. AUX.
Op ik op LG TV nog wat verder instellen.
Moet ik dan op Bose nog Instellingen wijzigen, b.v. Optische Input, Coaxiale Input en Analoge Input. Wat hoort bij wat?
Of de Digitaal Coax (S/PDIF) aansluiting gebruiken voor het geluid.
Ik hoor het graag.
Hallo, het lijkt opgelost te zijn.
Ik heb Ziggo Next via HDMI koppelen aan de LG TV op HDM3.
LG TV via HDMI ARC naar de Bose TV, met verwijzing TV.
Ik heb verder niets hoeven stellen.
Bedankt voor het Meedenken.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.