FritsK

Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

4K Ondertiteling (Movies & Series)

Ik heb nooit problemen met de ondertiteling maar ineens bij Spiderman via movies & series heb ik geen ondertiteling meer. Al diverse keren opnieuw opgestart, voeding van de Movieboxt Next uitgezet en gereset naar fabrieks instellingen, niets helpt!

Kan het met 4K te maken hebben zo ja wat is er aan te doen of komt er een update hier voor?

 

6 Reacties 6
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 15958Posts
  • 685Oplossingen
  • 3856Likes

Beste @FritsK 

Ik heb misschien de oplossing, heb dit even bij Spider-man Homecoming gekeken en als je via de 3 puntjes ( nummer 9 ) als je Ondertiteling op Nederlands zet komt ie naar een paar seconde tevoorschijn, hier op mijn Media Box Next wel.

Hopelijk helpt dit je verder.

 

AB-infoNext.png

FritsK
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Helaas, al diverse keren geprobeerd. 

Het valt wel op dat als er ondertiteling is dat het iedere keer op de zelfde plaats stopt, lijkt mij een probleem bij Ziggo zelf en niet bij mij.

Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 15958Posts
  • 685Oplossingen
  • 3856Likes

Ik ga het voorleggen en dan vragen of ze hier even contact met je opnemen.

 

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 9777Posts
  • 834Oplossingen
  • 2342Likes

Goedemorgen @FritsK en een warm welkom op de Community, 

Balen dat de ondertiteling het niet doet bij de film Spiderman: Homecoming op Movies en Series XL! Het is goed dat je dit laat weten via het forum! Ik heb gelijk even gekeken op mijn eigen Ziggo Mediabox Next en zie inderdaad ook geen ondertiteling bij deze film op het moment dat de Next op 4K staat ingesteld. Er lijkt dus iets mis te gaan in de doorgifte van de ondertiteling bij de 4K stream. Ik heb dit gelijk doorgegeven aan onze collega's van de afdeling Content zodat er naar een oplossing gekeken wordt. Zodra ik een terugkoppeling heb deel ik het onder dit topic. 

FritsK
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Paul,

even ter aanvulling;

ik heb de film via de laptop gestreamd naar de mediabox ook dat ging niet en heb toen verder de film op de laptop bekeken zonder problemen.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 9777Posts
  • 834Oplossingen
  • 2342Likes

@FritsK Via Ziggo Go (TV app) werkt de ondertiteling inderdaad wel. Er speelt alleen een probleem met de ondertiteling specifiek bij deze film op het moment dat de Ziggo Mediabox op de 4K resolutie staat ingesteld. Er wordt gekeken naar een oplossing. Zodra ik een update heb, hoor je het via dit topic.

Uitgelicht topic