Vraag
Reacties
Oplossing
Pierreheijkoop
Level 2

Waarom wordt 4EVER49 niet toegevoegd aan het radio aanbod?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dennis
Community Moderator
Community Moderator

Zoals het spreekwoord luidt, "over smaak, valt niet te twisten" @Rick Hanssen.

Met die gedachte heb ik het verzoek doorgezet naar onze afdeling content. Hoe en wat eruit komt, kan ik helaas niet voorspellen. Het zal sowieso een langebaan idee zijn verwacht ik,

Om maar af te sluiten met nog een bekend gezegde, "niet geschoten, is altijd mis". 

Bekijk in context

0 Kudos
9 Reacties 9
Hatolex
Level 16

Omdat er keuzes gemaakt moeten worden.  Wie weet in de toekomst misschien. 

0 Kudos
Pierreheijkoop
Level 2
Topicstarter

Ik snap dat er keuzes gemaakt moeten worden, maar waarom de keuze dan niet op 4EVER49? Ik weet zeker dat er meer ZIGGO’ers 4EVER49 willen luisteren!

0 Kudos
Rick Hanssen
Level 1

Goeie vraag Pierre, ik ben zelf luisteraar van 4ever49, en ik mis de zender ook bij Ziggo. Terwijl andere aanbieders, zoals KPN en Odido, 4ever49 WEL gewoon in hun pakket hebben. En als het gaat om keuzes, al die Stingray kanalen zijn dan schijnbaar 'waardevoller'??? Ik vind 4ever49 absoluut van toegevoegde waarde.  Dus welk argument gebruiken jullie bij Ziggo nu feitelijk????

0 Kudos
Hatolex
Level 16

Omdat smaken verschillen, moeten er keuzes worden gemaakt. En dat is altijd arbitrair. Maar wie weet dat in de toekomst jouw voorkeur er bij zit. Er zitten waarschijnlijk nog 10talle zenders in radio land waar liefhebbers van zijn, en die niet worden opgenomen in het ziggo aanbod.

0 Kudos
RoWi
Level 20

Dit is heel simpel een geld kwestie. Dat heeft niets met smaak of keuzes te maken. Zo heeft KPN Joe FM om dezelfde reden nog niet in het aanbod.

0 Kudos
Hatolex
Level 16

@RoWi , je hebt gelijk wat die geld kwestie betreft, maar dat geldt natuurlijk voor ziggo, niet voor de klant. Hij kijkt naar het aanbod of het overeenkomt met zijn smaak.

0 Kudos
RoWi
Level 20

@Hatolex  schreef:

@RoWi , je hebt gelijk wat die geld kwestie betreft, maar dat geldt natuurlijk voor ziggo, niet voor de klant. Hij kijkt naar het aanbod of het overeenkomt met zijn smaak.

Klopt, maar de vraag was waarom deze zender niet is of wordt toegevoegd. En dat ligt puur bij Ziggo en de betreffende zender, die moeten samen overeenstemming bereiken wat de distributie betreft.

Is er geen overeenkomst dan mag Ziggo dit niet doorgeven zo eenvoudig is het. 

0 Kudos
Dennis
Community Moderator
Community Moderator

Zoals het spreekwoord luidt, "over smaak, valt niet te twisten" @Rick Hanssen.

Met die gedachte heb ik het verzoek doorgezet naar onze afdeling content. Hoe en wat eruit komt, kan ik helaas niet voorspellen. Het zal sowieso een langebaan idee zijn verwacht ik,

Om maar af te sluiten met nog een bekend gezegde, "niet geschoten, is altijd mis". 

0 Kudos
Pierreheijkoop
Level 2
Topicstarter

Dennis dankjewel. 
4EVER49 hoort op ZIGGO!