Waarom wordt 4EVER49 niet toegevoegd aan het radio aanbod?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Zoals het spreekwoord luidt, "over smaak, valt niet te twisten" @Rick Hanssen.
Met die gedachte heb ik het verzoek doorgezet naar onze afdeling content. Hoe en wat eruit komt, kan ik helaas niet voorspellen. Het zal sowieso een langebaan idee zijn verwacht ik,
Om maar af te sluiten met nog een bekend gezegde, "niet geschoten, is altijd mis".
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Omdat er keuzes gemaakt moeten worden. Wie weet in de toekomst misschien.
Ik snap dat er keuzes gemaakt moeten worden, maar waarom de keuze dan niet op 4EVER49? Ik weet zeker dat er meer ZIGGO’ers 4EVER49 willen luisteren!
Goeie vraag Pierre, ik ben zelf luisteraar van 4ever49, en ik mis de zender ook bij Ziggo. Terwijl andere aanbieders, zoals KPN en Odido, 4ever49 WEL gewoon in hun pakket hebben. En als het gaat om keuzes, al die Stingray kanalen zijn dan schijnbaar 'waardevoller'??? Ik vind 4ever49 absoluut van toegevoegde waarde. Dus welk argument gebruiken jullie bij Ziggo nu feitelijk????
Omdat smaken verschillen, moeten er keuzes worden gemaakt. En dat is altijd arbitrair. Maar wie weet dat in de toekomst jouw voorkeur er bij zit. Er zitten waarschijnlijk nog 10talle zenders in radio land waar liefhebbers van zijn, en die niet worden opgenomen in het ziggo aanbod.
Dit is heel simpel een geld kwestie. Dat heeft niets met smaak of keuzes te maken. Zo heeft KPN Joe FM om dezelfde reden nog niet in het aanbod.
@RoWi , je hebt gelijk wat die geld kwestie betreft, maar dat geldt natuurlijk voor ziggo, niet voor de klant. Hij kijkt naar het aanbod of het overeenkomt met zijn smaak.
@Hatolex schreef:@RoWi , je hebt gelijk wat die geld kwestie betreft, maar dat geldt natuurlijk voor ziggo, niet voor de klant. Hij kijkt naar het aanbod of het overeenkomt met zijn smaak.
Klopt, maar de vraag was waarom deze zender niet is of wordt toegevoegd. En dat ligt puur bij Ziggo en de betreffende zender, die moeten samen overeenstemming bereiken wat de distributie betreft.
Is er geen overeenkomst dan mag Ziggo dit niet doorgeven zo eenvoudig is het.
Zoals het spreekwoord luidt, "over smaak, valt niet te twisten" @Rick Hanssen.
Met die gedachte heb ik het verzoek doorgezet naar onze afdeling content. Hoe en wat eruit komt, kan ik helaas niet voorspellen. Het zal sowieso een langebaan idee zijn verwacht ik,
Om maar af te sluiten met nog een bekend gezegde, "niet geschoten, is altijd mis".
Dennis dankjewel.
4EVER49 hoort op ZIGGO!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.