1
Vraag
2
Reacties
Knub

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

2e toestel icm next mini

Ik kreeg een mail om mijn mediabox om te ruilen voor de Next mini. Nu lees ik dat deze via ethernet (of wifi ) werkt. Op zich prima, ga er van uit dat dit goed werkt. Ik vraag me nu wel af of ik voor mijn tweede toestel op de slaapkamer gewoon de verbinding via coax met een oude Humax kastje kan blijven gebruiken. Ik wil niet gedwongen een tweede Next mini moeten huren om een via een tweede toestel te kunnen kijken. Dan blijf ik wel gewoon mijn huidige mediabox gebruiken.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
iMark

Level 16
  • 1859Posts
  • 141Oplossingen
  • 715Likes

Zolang Ziggo via coax het tv-signaal doorgeeft zal je Humax-kastje het blijven doen. De Next mini is vooral handig in een situatie waarbij de tv niet dicht bij een coax-wandcontactdoos staat.

Ik heb in een vorige woning nog een keer een extra aansluiting aangelegd om in een andere ruimte tv te kunnen kijken. De Next mini was een uitkomst geweest.

Bekijk in context

5 Reacties 5
iMark

Level 16
  • 1859Posts
  • 141Oplossingen
  • 715Likes

Zolang Ziggo via coax het tv-signaal doorgeeft zal je Humax-kastje het blijven doen. De Next mini is vooral handig in een situatie waarbij de tv niet dicht bij een coax-wandcontactdoos staat.

Ik heb in een vorige woning nog een keer een extra aansluiting aangelegd om in een andere ruimte tv te kunnen kijken. De Next mini was een uitkomst geweest.

MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 774Likes

Ja hoor, je blijft je coax signaal houden. Geen probleem.

puppie

Level 17
  • 2637Posts
  • 66Oplossingen
  • 1064Likes

welke box wordt en dan omgeruild?

Knub
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De mediabox XL. Maar ik heb al begrepen dat ik ook gewoon via coax kan blijven kijken.

puppie

Level 17
  • 2637Posts
  • 66Oplossingen
  • 1064Likes

zit in die humax een smartcard dan moet je oppassen dat ze die niet uitzetten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic