1
Vraag
2
Reacties
Sting1970

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

2e digitale kastje + extra zenders

Ik heb een fox sports abonnement en ik had nog een analoge verbinding naar zolder. Met een nieuwe kast kan ik nu digitaal kijken, maar kan ik ook fox sport kijken. Ik heb een abonnement op fox sports.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Dag Sting1970

Als je de Humax 5500c hebt gekregen ontvang je alleen alle vrije zenders (en dus géén FOX Sports). Vraag is dus of je deze hebt.

Hier vind je het overzicht van die zenders: https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht/

Ga vervolgens naar: Zonder smartcard (Kabel TV)

Heb je niet de Humax 5500c (kleine zwarte box, Ziggo logo) laat dan even weten welke je wel hebt. Maar men geeft de Humax uit als vervanger voor het analoge signaal.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Dag Sting1970

Als je de Humax 5500c hebt gekregen ontvang je alleen alle vrije zenders (en dus géén FOX Sports). Vraag is dus of je deze hebt.

Hier vind je het overzicht van die zenders: https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht/

Ga vervolgens naar: Zonder smartcard (Kabel TV)

Heb je niet de Humax 5500c (kleine zwarte box, Ziggo logo) laat dan even weten welke je wel hebt. Maar men geeft de Humax uit als vervanger voor het analoge signaal.
Jan F.

Level 20
Expert
  • 16974Posts
  • 1328Oplossingen
  • 2579Likes
Sting1970 wrote:
Ik heb een fox sports abonnement en ik had nog een analoge verbinding naar zolder. Met een nieuwe kast kan ik nu digitaal kijken, maar kan ik ook fox sport kijken. Ik heb een abonnement op fox sports

Nee, u kunt niet naar fox sport kijken met het nieuwe kastje dat u heeft ontvangen om voortaan digitaal in plaats van analoog te kijken. Om dat wel te kunnen dient u uw abonnement uit te breiden met een tweede digitale mediabox.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic