1
Vraag
2
Reageer en help mee
SN_z

Level 1
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

2e TV aansluiten lukt niet

hallo,ik heb een 2de tv voor de slaapkamer maar het lukt niet om hem aan te sluiten op anntennekabel

iemand tips?

is een salora 32LED1500
54 Reacties 54
SN_z
Topicstarter
Level 1
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Be rt wrote:
Wanneer wel?

Dat moet ik nog kijken wanneer ze kunnen komen
SN_z
Topicstarter
Level 1
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
SN ziggo wrote:

Be rt wrote:
OK top, veel succes gewenst.:relaxed:
Ik ga die ontvanger maandag krijgen

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74515Posts
  • 5101Oplossingen
  • 21653Likes
Ik bedoel het witte kastje in de muur waar 2 uitgangen in zitten, dat is je Abonnee Overname Punt = de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt.

Dat is toch de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt?
SN_z
Topicstarter
Level 1
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Be rt wrote:
Ik bedoel het witte kastje in de muur waar 2 uitgangen in zitten, dat is je Abonnee Overname Punt = de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt.

Dat is toch de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt?

Klopt
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74515Posts
  • 5101Oplossingen
  • 21653Likes
Als het niet lukt om morgen de Digitale ontvanger te installeren, dan nog even chatten met Ziggo voor de installatie garantie.

De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in beeld van de pagina hieronder, als er iemand beschikbaar is, soms even wachten:
https://www.ziggo.nl/chat

Veel succes gewenst.:relaxed:
SN_z
Topicstarter
Level 1
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Be rt wrote:
Als het niet lukt om morgen de Digitale ontvanger te installeren, dan nog even chatten met Ziggo voor de installatie garantie.

De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in beeld van de pagina hieronder, als er iemand beschikbaar is, soms even wachten:

Dank u wel,ik had met ziggo gechat,hun zeggen ik moet morgen proberen,als nii lukt weer contact opnemen voor een monteur
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
En nog een goed bedoelde tip mijnerzijds: maak de kabelbos welke te zien is eens netjes in orde, of vraag daar hulp bij. Ik verbaas me er nl. over dat er überhaupt nog iets werkt. Ik zie niet alleen oude stekkers, maar ook een bos kabels waarvan er een aantal opgerold zijn. En als je nou iets niet moet doen... Je maakt er dan een spoel van en dat is nooit goed. Maar houd ook de kabels van het Internet, Tv etc. (zwakstroom) zoveel mogelijk weg en gescheiden van net kabels en contactdozen (stopcontacten). Kortom, maak het niet alleen goed, maar ook netjes en overzichtelijk. Dat werkt ook voor jezelf veel beter.
SN_z
Topicstarter
Level 1
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Willem-A wrote:
En nog een goed bedoelde tip mijnerzijds: maak de kabelbos welke te zien is eens netjes in orde, of vraag daar hulp bij. Ik verbaas me er nl. over dat er überhaupt nog iets werkt. Ik zie niet alleen oude stekkers, maar ook een bos kabels waarvan er een aantal opgerold zijn. En als je nou iets niet moet doen... Je maakt er dan een spoel van en dat is nooit goed. Maar houd ook de kabels van het Internet, Tv etc. (zwakstroom) zoveel mogelijk weg en gescheiden van net kabels en contactdozen (stopcontacten). Kortom, maak het niet alleen goed, maar ook netjes en overzichtelijk. Dat werkt ook voor jezelf veel beter.

Die opgerolde kabel ws een andere coaxkabel
SN_z
Topicstarter
Level 1
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Willem-A wrote:

Dank u wdl voor tip
SN_z
Topicstarter
Level 1
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Be rt wrote:

Het is gelukt
SN_z
Topicstarter
Level 1
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Be rt wrote:

Ik heb met Ziggo gechat mijn eigen ciaxkabel deed slecht, die wat ze leverde was heel kort (had niets aan), ze gaam een langere cabel sturen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74515Posts
  • 5101Oplossingen
  • 21653Likes
Top, veel kijkplezier gewenst.:relaxed:
SN_z
Topicstarter
Level 1
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Be rt wrote:
Top, veel kijkplezier gewenst.:relaxed:

Dank u wel
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3865Posts
  • 224Oplossingen
  • 1572Likes
Hi SN ziggo, welkom op onze Community.

Die Salora moet prima werken mits er een goed signaal in de slaapkamer aanwezig is. Wanneer de nieuwe kabel niet de oplossing is heeft dat je aandacht wel nodig. Succes en alvast veel kijkplezier! 🙂
SN_z
Topicstarter
Level 1
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Anne H Ziggo wrote:
Hi SN ziggo, welkom op onze Community.

Die Salora moet prima werken mits er een goed signaal in de slaapkamer aanwezig is. Wanneer de nieuwe kabel niet de oplossing is heeft dat je aandacht wel nodig. Succes en alvast vel kijkplezier! 🙂

Dank u wel
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic