Mijn 2e smartcard werkt niet (tv op slaapkamer), zie ook dat het nummer niet klopt met de geregistreerde smartcard bij Ziggo. 1e Smartcard klopt wel.
Gevolg is nu dat ik niet alle kanalen kan ontvangen (stuk of 40), hoe kan ik mijn 2e smartcard vervangen voor een goede ?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Nieuwe kaart aanvragen of vragen bij de klantenservice of ze de oude kaart nog kunnen herstellen door hem weer in het systeem te zetten.
PeterH2020 wrote:Nieuwe kaart aanvragen of vragen bij de klantenservice of ze de oude kaart nog kunnen herstellen door hem weer in het systeem te zetten.
losse smartcards woorden niet meer geactiveerd
anoniemforum wrote:PeterH2020 wrote:Nieuwe kaart aanvragen of vragen bij de klantenservice of ze de oude kaart nog kunnen herstellen door hem weer in het systeem te zetten.
Dat ligt eraan hoe lang ze al uit het systeem zijn. Anders is het niet meer te herstellen inderdaad
Hey @Peter uit Bodegraven en welkom op onze Community!
Als je smart card opeens niet meer werkt terwijl deze eerder wel actief heeft gestaan onder jouw klantnummer dan is het geen enkel probleem om deze weer te activeren. Zou je het serienummer kunnen delen? Dan check ik dit voor je.
Anonymous wrote:anoniemforum wrote:PeterH2020 wrote:Nieuwe kaart aanvragen of vragen bij de klantenservice of ze de oude kaart nog kunnen herstellen door hem weer in het systeem te zetten.
Dat ligt eraan hoe lang ze al uit het systeem zijn. Anders is het niet meer te herstellen inderdaad
eigelijk of topic
@PeterH2020 staat ineens als Anonymous ook als op zijn naam klik gebeurt er niks hoe kan dan?
Als iemand verwijderd wil worden, krijg je die 'naam'/status aangezien de berichten niet verwijderd kunnen worden omdat dan de topics niet meer te lezen zijn.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.