charleyr

Level 10
  • 444Posts
  • 28Oplossingen
  • 211Likes

2e Next box omruilen voor de Next Mini

Ivm slechte coax kabel naar de 1e verdieping, wil ik mijn 2e Next box gaarne omruilen voor de Next Mini
Daarnaast spaar ik ook weer zo'n 36;- uit op jaarbasis
Alle beetjes helpen, zeker met mijn kleine pensioentje.

Kan iemand van Ziggo dit voor mij regelen?

BVD

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @charleyr

Wat je wilt is zeker mogelijk! Hier moet inderdaad alleen een medewerker aan te pas komen, doordat de Extra Mediabox Next opgezegd moet worden en tegelijkertijd het een bestelling betreft voor de Extra Mediabox Next Mini. Bij deze heb ik het voor je geregeld. Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail en de Mediabox Next Mini zal spoedig door Post NL bezorgd worden. De huidige Mediabox Next mag je dan naar ons retourneren. Hier ontvang je nog retourinstructies voor 🙂

Bekijk in context

7 Reacties 7
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Dat uitsparen denk ik niet je zal € 4.00 per maand kwijt zijn voor de Mini, dan kom ik zelfs op € 48,00 per jaar. Dan zal kijken via de app meer uitsparen. Een moderator zal wel iets kunnen doen mocht je dit willen.

charleyr
Topicstarter
Level 10
  • 444Posts
  • 28Oplossingen
  • 211Likes

Nou Ja, in ieder geval bespaar ik ook op de energiekosten 😉
Zoggo Go is erg onhandig, heb een Samsung, dus de Mini is een goed alternatief!

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Snap ik dan heb je weer een chromecast of iets anders nodig.

 

tjhslangen

Level 10
  • 418Posts
  • 25Oplossingen
  • 204Likes

Als je inlog op mijn ziggo kan je de 2e next stop zetten en een extra mini aanvragen. Werkt misschien sneller dan op een mod wachten. Teven als mogelijk is de slechte coax vervangen voor utp kabel. Werkt de mini beter op dan wifi

charleyr
Topicstarter
Level 10
  • 444Posts
  • 28Oplossingen
  • 211Likes

Dat gaat niet online via Mijn Ziggo, dat heb ik net bekeken, er staan alleen apparaten die je extra hebt, maar om deze te wijzigen / annuleren moet je contact opnemen met de klantenservice.
Anno 2022 toch totaal niet van deze tijd?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @charleyr

Wat je wilt is zeker mogelijk! Hier moet inderdaad alleen een medewerker aan te pas komen, doordat de Extra Mediabox Next opgezegd moet worden en tegelijkertijd het een bestelling betreft voor de Extra Mediabox Next Mini. Bij deze heb ik het voor je geregeld. Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail en de Mediabox Next Mini zal spoedig door Post NL bezorgd worden. De huidige Mediabox Next mag je dan naar ons retourneren. Hier ontvang je nog retourinstructies voor 🙂

charleyr
Topicstarter
Level 10
  • 444Posts
  • 28Oplossingen
  • 211Likes

Hartelijk dank!

Uitgelicht topic