Is het mogelijk om mijn 2e Next ( op de slaapkamer) om te ruilen voor een Next mini?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @RaVer,
Ik heb de Extra Next Mini voor je besteld en de andere Next opgezegd 🙂 Deze komt zo snel mogelijk naar je toe!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dat is mogelijk zolang de hoofdbox een Media Box Next is, kan je de 2e Next vervangen voor de Mini, heb ik hier ook, je huurt dan de mini voor € 4,- per maand als 2e box.
Ik weet niet of dit via Mijn Ziggo kan, ik zal voor deze keer hem doorgeven aan een medewerker, die komt dan de wissel met je doen in dit topic.
Hoi @RaVer,
Ik heb de Extra Next Mini voor je besteld en de andere Next opgezegd 🙂 Deze komt zo snel mogelijk naar je toe!
Zo....dat is ff lekker snel geregeld.
Top erg blij mee.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.