Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
Mduijm
Level 5

2de Mediabox Next - hoe aan te sluiten

Beste,

ik zie dat je nu een 2de Next kan bestellen voor 5 euro extra p/mnd. Hoe kan je die aansluiten? het zou mooi zijn alleen via Ethernet? Is dit mogelijk? 

Bedankt,

Martijn

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb
Level 20

Het is dezelfde box als de eerste, moet dus op dezelfde manier aangesloten worden.

Alles behalve live tv gaat via het internet , kun je daarmee leven is een goede internet verbinding voldoende.

De eerste installatie zal waarschijnlijk wel met coax moeten.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Steefb
Level 20

Het is dezelfde box als de eerste, moet dus op dezelfde manier aangesloten worden.

Alles behalve live tv gaat via het internet , kun je daarmee leven is een goede internet verbinding voldoende.

De eerste installatie zal waarschijnlijk wel met coax moeten.

Mduijm
Level 5
Topicstarter

dank je wel! zou mooi zijn als er een 100% ethernet oplossing (met dezelfde functionaliteit) komt 😉 of gewoon opnemen etc via de app. Heb nu een ATV op de slaapkamer, gaat allemaal goed maar mist 1 belangrijk ding.. pauze 😉 

anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

3BDB2A19-5051-487F-871B-C26C20A86E73.jpeg

 je kunt een google tv bestellen via ziggo dan kun je die via wifi gebruiken en en op tweede tv via wifi opnames en tv kijken

https://www.ziggo.nl/televisie/mediaboxen/ziggo-go-op-je-google-tv

Mduijm
Level 5
Topicstarter

Hoi,

Ik heb een mooie AppleTV 4K met de Ziggo app erop. Dus ik ben al op 100% UTP voor boven. Echter klein dingetje mist en dat is pauzeren 😉 als we nu alleen die knop zouden hebben 😉 maar ik vond een andere tip. Gebruik ReplayTV, dan kan je wel pauzeren 😉 

bedankt allemaal!