Beste,
ik zie dat je nu een 2de Next kan bestellen voor 5 euro extra p/mnd. Hoe kan je die aansluiten? het zou mooi zijn alleen via Ethernet? Is dit mogelijk?
Bedankt,
Martijn
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het is dezelfde box als de eerste, moet dus op dezelfde manier aangesloten worden.
Alles behalve live tv gaat via het internet , kun je daarmee leven is een goede internet verbinding voldoende.
De eerste installatie zal waarschijnlijk wel met coax moeten.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Het is dezelfde box als de eerste, moet dus op dezelfde manier aangesloten worden.
Alles behalve live tv gaat via het internet , kun je daarmee leven is een goede internet verbinding voldoende.
De eerste installatie zal waarschijnlijk wel met coax moeten.
dank je wel! zou mooi zijn als er een 100% ethernet oplossing (met dezelfde functionaliteit) komt 😉 of gewoon opnemen etc via de app. Heb nu een ATV op de slaapkamer, gaat allemaal goed maar mist 1 belangrijk ding.. pauze 😉
je kunt een google tv bestellen via ziggo dan kun je die via wifi gebruiken en en op tweede tv via wifi opnames en tv kijken
https://www.ziggo.nl/televisie/mediaboxen/ziggo-go-op-je-google-tv
Hoi,
Ik heb een mooie AppleTV 4K met de Ziggo app erop. Dus ik ben al op 100% UTP voor boven. Echter klein dingetje mist en dat is pauzeren 😉 als we nu alleen die knop zouden hebben 😉 maar ik vond een andere tip. Gebruik ReplayTV, dan kan je wel pauzeren 😉
bedankt allemaal!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.