1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Mduijm

Level 5
  • 72Posts
  • 2Oplossingen
  • 22Likes

2de Mediabox Next - hoe aan te sluiten

Beste,

ik zie dat je nu een 2de Next kan bestellen voor 5 euro extra p/mnd. Hoe kan je die aansluiten? het zou mooi zijn alleen via Ethernet? Is dit mogelijk? 

Bedankt,

Martijn

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 16898Posts
  • 3093Oplossingen
  • 8040Likes

Het is dezelfde box als de eerste, moet dus op dezelfde manier aangesloten worden.

Alles behalve live tv gaat via het internet , kun je daarmee leven is een goede internet verbinding voldoende.

De eerste installatie zal waarschijnlijk wel met coax moeten.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
Steefb

Level 20
  • 16898Posts
  • 3093Oplossingen
  • 8040Likes

Het is dezelfde box als de eerste, moet dus op dezelfde manier aangesloten worden.

Alles behalve live tv gaat via het internet , kun je daarmee leven is een goede internet verbinding voldoende.

De eerste installatie zal waarschijnlijk wel met coax moeten.

Mduijm
Topicstarter
Level 5
  • 72Posts
  • 2Oplossingen
  • 22Likes

dank je wel! zou mooi zijn als er een 100% ethernet oplossing (met dezelfde functionaliteit) komt 😉 of gewoon opnemen etc via de app. Heb nu een ATV op de slaapkamer, gaat allemaal goed maar mist 1 belangrijk ding.. pauze 😉 

anoniemforum

Level 19
T.E.A.M.
  • 10452Posts
  • 598Oplossingen
  • 3003Likes

3BDB2A19-5051-487F-871B-C26C20A86E73.jpeg

 je kunt een google tv bestellen via ziggo dan kun je die via wifi gebruiken en en op tweede tv via wifi opnames en tv kijken

https://www.ziggo.nl/televisie/mediaboxen/ziggo-go-op-je-google-tv

Mduijm
Topicstarter
Level 5
  • 72Posts
  • 2Oplossingen
  • 22Likes

Hoi,

Ik heb een mooie AppleTV 4K met de Ziggo app erop. Dus ik ben al op 100% UTP voor boven. Echter klein dingetje mist en dat is pauzeren 😉 als we nu alleen die knop zouden hebben 😉 maar ik vond een andere tip. Gebruik ReplayTV, dan kan je wel pauzeren 😉 

bedankt allemaal!