komt bbc first weer terug op ziggogo?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Terug komen? Zit er nog steeds op. Misschien even bij de instellingen kijken of hij nog aangevinkt staat.
Hallo,
ook bij mij staat deze er gewoon nog bij.
Edit : ik had het screenshot net gemaakt, toen ik zag dat @Sparco1955 al gereageerd had. Dan toch screenshot maar plaatsen als extra.
Even uitloggen op de Ziggo Go app en dan apparaat herstarten en weer opnieuw inloggen, wil meestal wel helpen.
Het raadsel is opgelost:
Ik had mijn pakket gewijzigd, naar van 50Mb naar 250Mb.
Daarbij ben ik onbewust in een andere zendercategorie (iets met standaard of kabel of zo, weetikveel) terechtgekomen, waar bijna alle zenders hetzelfde zijn, maar net niet BBC-first! Ik had hiernaar gekeken en begrepen dat BBC-first er wel bij zat, maar dan moet je het verschil begrijpen. (ik snap het nog steeds niet)
Ik begrijp ook niet waarom er die kleine verschillen in moet zitten, maar de oplossing is dus dat Ik de upgrade heb laten terugdraaien. Die 250Mb was misschien leuker, maar heb ik waarschijnlijk niet echt nodig, en ik kijk graag BBC First.
In ieder geval bedankt voor jullie reacties, nu had ik echt een motief om met ziggo te bellen!
vriendelijke groet, Simon
Je zal TV Compleet hebben gekregen door de upgrade naar 250 MB ook daarbij hoort BBC first gewoon op kanaal 22 aanwezig te zijn.
En beschikbaar in de app en dergelijke.
De enige andere oorzaak kan het uitzetten van Interactieve TV zijn dan krijg je inderdaad het kabel TV pakket. Je kan allebei krijgen mits je de juiste vinkjes zet.
Klopt,
Pas als je “interactieve TV” hebt geselecteerd, krijg je ook BBC-first.
Ik gebruik helemaal geen TV, Ik heb dus geen behoefte aan interactief, dus had ik dat niet opgemerkt.
Als je niet voor interactieve tv kiest, heet het pakket "Kabel TV ”, en ik heb kabeltv, dus dacht ik dat ik goed zat. Maar bij "Kabel TV” krijg je 50 zenders, bij interactieve tv 80.
en in die 30 erbij zit precies die ene zender die ik graag bekijk.
Ik had hem eerst, in de oude situatie, wel in mijn pakket. Maar door de upgrade dus niet meer.
Het oude pakket dat ik had, wordt niet meer aangeboden.
Tja…vooruitgang is soms achteruit gaan 😉
bedankt voor de hulp,
groet, Simon
Blij dat het is opgelost
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.