1
Vraag
2
Reacties
Juul69

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

2 rode lampjes extra mediabox

Sinds een week start de extra mediabox XL slecht op, ik zie 2 rode lampjes. Na vele malen resetten werkt doet de tv het af en toe weer tot vandaag. De TV is helemaal niet meer op te starten.

De situatie is dat de Mediabox XL in het 'hoofdhuis' staat en deze extra XL Mediabox in het 2e huis 'mantelzorgwoning' staat. Bekabeling is kort geleden, coax aansluiting cat 6 vanaf de hoofdwoning vervangen/ aangelegd. Internet en telefonie zijn ook sinds een half jaar gescheiden van het Mediabox signaal voor een optimaal resultaat.

Ziggo gebeld, de box zou problemen geven en wordt daarom niet meer geleverd, ik kan hiervoor een extra CImodule kan aanschaffen. Met deze CImodule kan geen gebruik worden gemaakt van de interactieve diensten en dat is nou net wat ik veel gebruik.

Is er geen ander alternatief? andere box? Ik lees geen eenduidige informatie hierover op de Ziggo site en via de topics.


Groet Juul
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Juul69 . Welkom hier en excuses voor mijn late reactie!

Binnenkort zal het mogelijk worden om over te stappen naar de mediabox Next in combinatie met een 2e mediabox Next. Dit zou voor jou een goed alternatief zijn, denk ik zo! Het andere alternatief (CI+ module, maar dan dus zonder interactieve opties) is het alternatief dat al benoemd is.
Ik hoop dat je hiermee de juiste informatie hebt! Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het uiteraard graag ^^.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Juul69 . Welkom hier en excuses voor mijn late reactie!

Binnenkort zal het mogelijk worden om over te stappen naar de mediabox Next in combinatie met een 2e mediabox Next. Dit zou voor jou een goed alternatief zijn, denk ik zo! Het andere alternatief (CI+ module, maar dan dus zonder interactieve opties) is het alternatief dat al benoemd is.
Ik hoop dat je hiermee de juiste informatie hebt! Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het uiteraard graag ^^.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic