Beste forumleden,
al ruim een jaar maken wij gebruik van 2 afstandsbedieningen op de mediabox xl. Gewoon die er bij hoort, met 1 extra gekocht via marktplaats. Het gaat om de afstandsbedieningen met dat toetsenbord aan de achterkant en het orange ziggo logo aan de onderkant. Ongeveer 3 maanden geleden hebben wij de grote update gehad, daarna werkten beide afstandsbedieningen nog steeds. Nu plotseling, sinds gisteravond doet 1 afstand bediening het niet meer. Als ik de 1 koppel doet de ander het niet meer, en vica versa. Het probleem wat zich ook voordoet bij de mediabox next. Weet iemand hier hoe dat nu plotseling kan, en nog beter, hoe ik dit kan oplossen? Ik vind het namelijk vervelend als ik iedere keer aan mijn vrouw moet vragen om een andere zender op zetten, en andersom ook natuurlijk. Hard en zacht werkt trouwens wel op beide, maar dit komt omdat dit via infro rood op te televisie werkt, en niet via de mediabox. Kan ik de mediabox niet vertellen om alleen maar naar infrarood te luisteren? Alvast bedankt voor jullie hulp, groeten, Eric