1
Vraag
2
Reageer en help mee
Buddy-Enzo

Level 3
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

1 zender per pagina in de tvgids bekijken

Goedenmorgen
Bij de Horizonbox kon je aangegeven in de TVgids dat je per zender wil kijken, is dit ook moelijke met de Mediabox next?? want op dit moment is het gewoon een gok wat je insteld want er wordt teveel infomatie op 1 pagina geplaatst. Zo staat er bijvoorbeeld bij een zender " C De.... Dere.... D De Re..." (dit is dus de weergave voor 5 programma's) Bij de Horizon box stond dit dan per regel onder elkaar afgebeeld en wist je wat je kon zien, nu moet je met je pijltjes alles langs lopen om onderaan het scherm te zien wat deze afkortingen allemaal betekenen en dat probleem had je bij de horizonbox niet want dan kon het overzicht per zender bekijken, dus mijn vraag is kan dit ook in de mediabox next
Met vriendelijk groet
8 Reacties 8
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Buddy-Enzo .

Goeie vraag. Als ik de TV gids open zie ik altijd een stuk meer dan 3 of 4 leestekens van een programma. Op welke zender en welk tijdstip zag je dit zo?
Volgens mij is het niet mogelijk om de TV gids per zender te laten zien.
Marco1861

Level 3
  • 979Posts
  • 54Oplossingen
  • 278Likes
Of heb je een heel klein tv'tje dat de boel in elkaar drukt?
Buddy-Enzo
Topicstarter
Level 3
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Goedemorgen
Bedankt voor de reactie, ik zie dit op elke zender en op ieder tijdstip, vooral als er meerdere programma in een tijdbestek van bijvoorbeeld 1 uur zijn . En Marco1861 in antwoord op jouw vraag ik denk dat een 49 inch smart televisie toch niet zo klein is
Rene F

Level 10
  • 491Posts
  • 34Oplossingen
  • 131Likes
Hoi Geert,

Heb geen Next bij de hand , wel Ziggo Go.

Er zijn twee weergaves, je kunt wisselen via het omcirkelde icoontje:





Is dat wat je zoekt ?
Marco1861

Level 3
  • 979Posts
  • 54Oplossingen
  • 278Likes
Buddy-Enzo wrote:
Goedemorgen
Bedankt voor de reactie, ik zie dit op elke zender en op ieder tijdstip, vooral als er meerdere programma in een tijdbestek van bijvoorbeeld 1 uur zijn . En Marco1861 in antwoord op jouw vraag ik denk dat een 49 inch smart televisie toch niet zo klein is


Aha, dat heb ik inderdaad óók. 'Og... De... De...'. Wellicht kun je de tv-gids in de toekomst verschalen?
Marco1861

Level 3
  • 979Posts
  • 54Oplossingen
  • 278Likes
Rene F wrote:
Hoi Geert,

Heb geen Next bij de hand , wel Ziggo Go.

Er zijn twee weergaves, je kunt wisselen via het omcirkelde icoontje:





Is dat wat je zoekt ?


Niet mogelijk in de Next...
Buddy-Enzo
Topicstarter
Level 3
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Hallo Rene
Dat was inderdaad wat ik zocht maar dan op de mediabox next, op de oude horizon box was dit wel beschikbaar, dus maar afwachten of ze er iets aan doen met de volgende software update.

Iedereen Bedankt
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Ik zal de wens doorgeven :-).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic