CommunityStudio
Community Moderator
Community Moderator
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 118Likes

Hoe beoordeel jij de nieuwe Mijn Ziggo app? Bekijk nu de review!

Heb jij de Mijn Ziggo app al ontdekt? Één van onze ervaren klanten heeft de Mijn Ziggo app eens flink onder de loep genomen. Bekijk snel de review en kom erachter wat de app allemaal voor jou in huis heeft.

 

Heb jij de Mijn Ziggo app nog niet in gebruik? Download deze dan nu!
< Google Play Store >  < Apple Store >

 

Zo beoordeelt onze ervaren klant de Mijn Ziggo app:

Onderdeel:
Gebruikersgemak 4 sterren
Functionaliteit 5 sterren
Bereikbaarheid 3,5 sterren
Totaal:

 

We zijn reuze benieuwd naar jouw mening. Hoeveel sterren geef jij de Mijn Ziggo app en waarom?

25 Reacties
Blauwvinger

Level 9
  • 370Posts
  • 17Oplossingen
  • 129Likes

Om te kunnen reageren moet je niet met je Ziggo account inloggen zoals aangegeven, maar met je Community account!

Mis nog steeds de einddatum van het aangegane Ziggo hoofdcontract in de app.

EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Blauwvinger wrote:

Om te kunnen reageren moet je niet met je Ziggo account inloggen zoals aangegeven, maar met je Community account!

Mis nog steeds de einddatum van het aangegane Ziggo hoofdcontract in de app.

Volgens mij heb je het nu over de community en niet over de Mijn Ziggo app. Als je wil inloggen op je Mijn Ziggo app moet je je Mijn Ziggo inlognaam en wachtwoord geven. Als je dan wil chatten, dus reageren, dan kan dit gewoon met de app en hoef je niet meer in te loggen (messenger / chat functie)

Kies je er voor om via de Mijn Ziggo app naar de community te gaan, ja dan moet je inloggen met je Community gegevens (voor sommige mensen overigens ook gewoon hun Mijn Ziggo gegevens, het is maar hoe je wilt inloggen). 

m.herman69

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Wij zijn al vele jaren klant van “UPC” nu VodaFone-Ziggo en altijd tot onze volle tevredenheid, met goede TV, internet en mobiele telefoon. We hebben door het combinatie-abonnement VodaFone-Ziggo ook leuke voetbal wedstrijden en hockey, en een fantastisch abonnement voor onze mobiele telefoons, kortom wij zijn heel dik tevreden met jullie. Ook nog Eredivisiewedstrijden tot eind 2020.

Ga vooral zo door.

 

Martin Herman 

sven lippert

Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

The “Mijn Ziggo App” can only be downloaded with a dutch apple account. Why?

I am from germany and we have a lot of expats in that country.

Why is it not possible to do this?

Also simpel, telfort i could download with my german account.

I would think minimum 30 % of your costumers are from other countries and they cannot use it.

And Ziggo is a big company. 

 

 

 

EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

Hi @sven lippert 
It is simple, here you have the Dutch Ziggo Company and that it is why you can only download with a Dutch account. The same for a lot of apps from Germany we can’t download in the Netherlands. 

If you are from Germany I have the question why you want to download this Dutch app from Ziggo? You are living in the Netherlands and have Ziggo? 

And I think that 90% from Ziggo users are from the Netherlands and is living in the Netherlands ??

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

I'm sure almost 100% of the Ziggo customers live in the Netherlands, you can only get an account on a dutch adress.

sven lippert

Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
EnergieBoy wrote:

Hi @sven lippert 
It is simple, here you have the Dutch Ziggo Company and that it is why you can only download with a Dutch account. The same for a lot of apps from Germany we can’t download in the Netherlands. 

If you are from Germany I have the question why you want to download this Dutch app from Ziggo? You are living in the Netherlands and have Ziggo? 

And I think that 90% from Ziggo users are from the Netherlands and is living in the Netherlands

 

Haha. Sure i am living in the netherlands. And i only said that there are a lot of costumers they use there home app stores. Pls look up how many expats in Amsterdam.

So, you say that there are 90 % of the Ziggo costumers are with dutch Passport.

Thats bullshit.

But OK, if only real dutch people should that app then its fine with me.

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Try to download the BBC app with a duch account, it will not work. It’s common practice.

Even Netflix or Amazon etc. are different in various countries.

 

Ps more than 90% dutch people don't live in Amsterdam.

 

EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

And if you are living in the Netherlands, it is normal to have a Dutch Apple account and not from a other country. I know a lot of other people who have a Apple ID from a other country too, but that is because they want to have a app from a other country, like you want from Ziggo. 

That is not the problem from Ziggo. 

EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Steefb wrote:

I'm sure almost 100% of the Ziggo customers live in the Netherlands, you can only get an account on a dutch adress.

Dat dacht ik ook maar wilde nog een marge houden ???? - je weet maar nooit - LOL

JanAssen

Level 10
  • 383Posts
  • 3Oplossingen
  • 97Likes

Jammer dat je steeds opnieuw in moet loggen om in de community te komen. Waarschijnlijk iets met webbased?

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Ik zie nu dat er in de Mijn Ziggo app een link zit naar Ziggo Go leuk maar geen echte meerwaarde.

Ik mis hoe dan ook de meerwaarde als bij diverse instellingen zoals voor telefonie browser pagina's worden geopend.

Het ziet er netjes uit ik houd het wel bij de webomgeving.

Wat een groot minpunt is iedereen die je device in handen krijgt hoeft niet in te loggen en kan  meteen alles inzien en verwijderen. 

 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Zojuist de app bekeken op een smartphone ik mis inderdaad zoals in de start topic ook aangegeven  het kunnen aanpassen van het abonnement zoals een hogere snelheid of van TV Start naar TV Max wat deels gelukkig niet kan, met deze eenmalige inlog methode.

Het cookie gebruik voor enkele functies zie ik ook als een minpunt.

Wat ook vreemd is het linken naar een webpagina als je extra zenders wilt bestellen.

Wat ik in de vorige reactie al schreef op deze manier kan ik net zo goed meteen de webomgeving via een browser openen.

Wat de informatieve kant betreft vier en een halve ster. 

Voor het overige kom ik niet hoger dan 3.

Aanvulling wat hier wordt genoemd de  24/7 chat met onze adviseurs lijkt inderdaad niet terecht. Tenzij de Messenger functie een Chat wordt genoemd.

 

Als laatste waarom heb ik nooit een nieuwsbrief ofzo gezien met deze aankondiging? Lang niet elke klant zal het forum bezoeken.

 

joepke-m

Level 14
  • 1040Posts
  • 1Oplossingen
  • 610Likes

Mijn Ziggo app werkt totaal niet meer na de update van vandaag. Wordt zoiets niet getest vantevoren??? Heb ook een filmpje, maar kan dat hier niet uploaden

 

joepke-m

Level 14
  • 1040Posts
  • 1Oplossingen
  • 610Likes

Hier het filmpje (hoop dat t werkt!)

 

EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

Hi @joepke-m 
Bedankt voor het doorgeven, en ga er maar vanuit dat Ziggo altijd test voor ze een update uitbrengen. Maar er kan natuurlijk altijd wel iets mis gaan. Het is tenslotte techniek en ik ga er vanuit dat je zelf ook wel eens een foutje maakt en dat je daar dan ook van baalt en heel snel wil oplossen. Dit zal Ziggo nu ook hebben.

Goed dat je hier een melding plaatst, dan kunnen ze er naar kijken. Heb je zelf de app al delete en opnieuw geïnstalleerd en als je een Android toestel hebt, ook bestanden die hij bewaard eruit gegooid, voor je opnieuw ging installeren? Dat kan soms wel eens helpen en anders is er werk aan de winkel voor Ziggo. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @joepke-m . Oei, dat ziet er niet goed uit. Goed dat je dit even doorgeeft. 

Ik heb hier even de boel gecheckt. Geupdate en daarna de app gestart en het werkt gewoon goed. Bij mijn collega ook. Dus het gaat, gelukkig, niet bij iedereen fout. 

Wat voor telefoon (besturingssysteem) heb jij? 🙂 

joepke-m

Level 14
  • 1040Posts
  • 1Oplossingen
  • 610Likes

Ik heb een iPhone met iOS 14.2.1. De app werkt inmiddels wel weer, maar de pagina met het melden van feedback ziet er nog steeds niet goed uit

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Goed dat de app weer werkt, @joepke-m . Geen idee wat er aan de hand was. Die feedback ziet er inderdaad niet bepaald goed uit. 

Hey @EnergieBoy . Is dit bij jou net zo? 

 

joepke-m

Level 14
  • 1040Posts
  • 1Oplossingen
  • 610Likes

Als ik via de app naar de community ga krijg ik geen backbuttons en kan dus niet 1 pagina terug. Als ik op de knop < druk verlaat ik de community (iOS 14.2.1)

 

EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

Hi @Lycke Ziggo en @joepke-m 
Nee, ik heb dit probleem niet. Maar als ik kijk naar de iOS versie dan denk ik dat Joepke de beta (test versie) van iOS gebruikt. Want iOS 14.2 is uit voor iedereen en nog niet iOS 14.2.1

Maak je gebruik van beta test iOS? Zo ja, dan weet je dat als je deze versie gebruikt het voor kan komen dat apps het daaronder niet goed doen. Bedrijven moeten hun app dan nog aanpassen en/of Apple moet nog aanpassingen doen om te zorgen dat de apps het gewoon weer doen. 

Heb je geen beta test versie, dan snap ik 14.2.1 niet zo, want ik heb 14.2 en niet die 1 er achter. 

Hier heb ik overigens geen feedback probleem, pagina ziet er keurig uit ??

EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

De Community zou ik ook gewoon via je browser benaderen. Het is leuk dat dit erin zit, maar via je browser is dit natuurlijk veel beter!

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Ik maak ook gebruik van de Beta Software op me iPhoneXR en daar werkt de App wel goed na de update van gister. Weer per gebruiker verschillend.

 

Op me iPhone12 werkt het zoals het moet, zonder beta.

joepke-m

Level 14
  • 1040Posts
  • 1Oplossingen
  • 610Likes

@EnergieBoy 14.2.1 is de meest recente versie voor mijn iPhone 12 Pro Max. Misschien is dat voor jou telefoonversie 14.2? Dus nee, ik heb geen betaversie.

via de browser werkt de community beter ja, maar in de Mijn Ziggo app (en daar gaat het hier over) niet. Anders moeten ze dat eruit laten.

EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

@joepke-m - excuse me, ik dacht alleen maar mee en heb geen iPhone 12 (en wist ook niet om elke iPhone het ging, zijn er ook zoveel). Maar ik merk dat er al meer mensen die je graag willen helpen dus ik laat het hier bij. Succes in ieder geval!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic