CommunityStudio
Community Moderator
Community Moderator
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 118Likes

Blokkerig of zwart beeld oplossen? Doorloop deze stappen!

Heb je last van blokkerig of zwart beeld? Is je On Demand traag en hapert het beeld? Met deze tips geniet je binnen no time weer van haarscherp beeld. 



 Voor jou, van onze monteur
In deze bijzondere tijd komen onze monteurs ook digitaal bij je langs. Via deze video profiteer je zo toch van hun kennis. Gewoon bij jou thuis, zodat je juist nu verbonden bent. 

 

Ik heb nog steeds een vraag

Geen antwoord op je vraag gevonden? Stel je vraag dan op de Community door een topic te beginnen. We staan hier voor je klaar om je te helpen! 
 

< Stel je vraag > 

2 Reacties
nyrobertmulder

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sinds 2 weken is mijn Horizon vervangen door een.Next. Sindsdien heb ik bij Replay af en toe blokjes. Ik heb allemaal nieuwe kabels en met Horizon dit probleem nooit gehad.

Steefb

Level 20
  • 15867Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239/blokkerig-beeld-sinds-update-naar-4-23-57972?postid=609...

 

Lycke Ziggo

Hey all. 

 

Nieuws!!: als het goed is, is de storing verholpen. Dit betekent echter niet dat je nu geen blokjes meer zult zien op replay/opnames. Het is namelijk vanaf nu verholpen, waardoor je nog wel blokjes kunt zien bij opnames/replay van voor vandaag. 
Mochten er mensen zijn die bij opnames/replay na vandaag nog blokjes zien, hoor ik dit natuurlijk heel graag! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic