ziggo probeert het u zo makkelijk mogerlijk te maken… spreek daarom…. blablabla
Zo begint ieder telefonisch contact met ziggo… met het op een bandje moeten inspreken van een postcode en huisnummer. Het maakt absoluut niet uit wat hier ingesproken wordt, want het eerste dat een medewerker vraagt is je postcode en huisnummer (en geboortedatum, adres, schoenmaat, telefoonnummer en...)
Door deze totaal overbodige geautomatiseerde vraag staat de medewerker die je aan de telefoon krijgt al op achterstand voordat je de eerste vraag gesteld hebt. Het is zo irritant om zo’n bandje in te moeten spreken, waar vervolgens NIETS mee gedaan wordt… en als je even pech hebt moet je het meerdere keren inspreken of intypen…. en dat alles “...om het u zo makkelijk mogelijk te maken”.
Pfff gelukkig hoef ik ziggo niet vaak te bellen, maar als er een keer een storing is dan beginnen ze weer “ziggo probeert het u zo makkelijk mogelijk te maken… spreek daarom”. Dan ben je al geïrriteerd door de storing en dan gooit ziggo met die domme vraag nog een keer olie op het vuur…. arme medewerkers, want die krijgen het daarna voor de kiezen.
Dus, ziggo, als jullie goed voor je medewerkers wilt zorgen, STOP dan met het stellen van ONZINNIGE vragen waar NIETS mee gedaan wordt.