Jolanda54

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

stingray versus xite

Waarom hebben jullie in hemelsnaam deze keus gemaakt, slechtste keus ooit.?

Muziekkeus is zo niet met elkaar te vergelijken. ?

ik luisterde graag naar stingray, ?

nu luister ik niet maar naar de radio?

5 Reacties 5
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

Hoi @Jolanda54 
Even bovenin beeld in de Community in de zoek balk tikken: Stingray of Xite
Dan krijg je allemaal topics van mensen die deze vraag ook al eens hebben gehad en antwoord op hebben gekregen. Doorlezen en dan weet je het 

Radio kan je nog op zoveel manier beluisteren, dus dat je geen radio meer luistert, dat doe je jezelf echt aan hoor. Hoeft niet 

Jolanda54
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Heb er een aantal gelezen en sommige zijn gesloten, ik koos ervoor het opnieuw onder de aandacht te brengen. Ook heb ik ervoor gekozen om op een andere manier  in mijn muziekbehoefte te voorzien, if you don’t mind.

EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Jolanda54 wrote:

Ook heb ik ervoor gekozen om op een andere manier  in mijn muziekbehoefte te voorzien, if you don’t mind.

Nou, sorry hoor….
Jij schreef: nu luister ik niet maar naar de radio?

Ik reageer daar alleen maar op. Bedoelde het goed hoor!
Maar mijn excuus als dit antwoord je niet heeft aangesproken. Succes met luisteren.

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes
Jolanda54 wrote:

...nu luister ik niet maar naar de radio

 

Ziggo is en blijft een commercieel bedrijf en daarom zijn sommige beslissingen die ze nemen ( voor Jan-met-de-pet alias de klant ) niet begrijpbaar.

Gelukkig zijn er tegenwoordig veel meer mogelijkheden om muziek te luisteren. Alleen al op het internet is een wereld aan gratis muziekzenders ( streams ) te vinden, in ontelbare groepen ( qua smaak, tijdsperiode, geluidskwaliteit, … ) en vaak met weinig of zonder enige reclame.

Ik luister zelden naar de Nederlandse zenders, want dat is veel van hetzelfde, vaak met belachelijk veel reclame en dan hebben we het nog helemaal niet over de kwaliteit van het geluid ( soms diep triest ).

Soms luister ik naar Vrt/Radio 2, want die hebben ( voor Nederlandse begrippen ) een verrassend breed aanbod van muziek en dan hoor je nog wat nieuws. Maar meestal gaat de internet-radio aan en dan is het de hele dag genieten, zonder enige onderbrekende en/of storende factoren.
 

Jolanda54
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

No hard feelings ??

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic