jurjenheida

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

spraaksturing bij anderssoortige spraak

Mijn zoon spreekt een beetje 'anders' doordat hij een schisis (hazenlip) heeft. De spraakbesturing reageert daardoor niet op zijn spraak. Kan dit worden aangepast, uitgebreid etc? Ik hoop toch dat het automatische herkennen van stemmen óók is ingesteld op mensen met een slisje, een accent, een spraakgebrek, doofstomme mensen etc? Wat kan ik daar nog aan doen?

Loes

3 Reacties 3
Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Hallo,

Uw eerste topic, dus : dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen. Tevens komen Ziggo moderators/medewerkers ( zij hebben “_Ziggo” achter hun naam staan ) om de zoveel tijd langs in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.


Ik vrees dat de spraakbesturing geen opties heeft om e.e.a. aan te passen.

Maar misschien weet een Ziggo mod meer. In het weekend zijn er niet veel actief, dus moet u even wachten voordat er hier één langs komt.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

is helaas niks aan te doen er zijn geen instellingen voor de spraakbediening

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Hey @jurjenheida en welkom op onze Community! 

Ik snap dat dit voor jouw/jouw zoon een uitkomst zou zijn! Op dit moment is er, zoals je hierboven ook leest in de reacties van de Experts van de Community, geen optie om dit aan te passen.

We zijn uiteraard altijd bezig om onze diensten te verbeteren en te optimaliseren dus ik zet je verzoek door naar onze ontwikkelaars en plaats je topic in het forum ‘deel je tips en suggesties’ zodat andere gebruikers kunnen laten weten wat ze hiervan vinden. Thanks voor jouw feedback!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic