marinus1
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

radio luisteren zonder de tv aan te moeten zetten via de sound bar

hoe sluit ik een hd media box plus dvd player en een hd tv en een sound bar aan om dan radio te luisteren zonder te tv te moeten aan zetten

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
iMark
Expert
Expert
  • 1563Reacties
  • 116Oplossingen
  • 498Likes

Wat volgens mij in ieder geval gaat werken is om een audiokabel te gebruiken met aan de ene kant tulp-aansluitingen en aan de andere kant minijack. Hier een voorbeeld van zo'n kabel.

De twee tulpstekkers sluit je aan op de Pace, de minijack op de soundbar.

Wanneer je de apparaten hebt verbonden kies je op de afstandsbediening van de Pace "radio". Op de soundbar kies je "analog in".

Op deze manier moet je radio kunnen luisteren zonder de tv aan te hoeven zetten.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert!
Super Expert
Super Expert
  • 41672Reacties
  • 2372Oplossingen
  • 8728Likes

Welke hd media box en welke sound bar precies?

Het is afhankelijk van het aantal ingangen van de sound bar, hoe één en ander aan elkaar aangesloten kan worden zonder de TV aan te zetten.

Mariska Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 3478Reacties
  • 314Oplossingen
  • 620Likes

Hoi marinus1 en welkom hier op onze Community! 

Goede vraag die je hier stelt! We hebben al een paar dagen niets van je gehoord, is het al gelukt? Als je nog hulp nodig hebt, reageer dan gerust op de vraag die Be rt stelt zodat we met je mee kunnen denken. 

marinus1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

bedankt voor de reactie ik heb een sony ht rts3 sound bar en een ziggo pace dcr 711 media box

iMark
Expert
Expert
  • 1563Reacties
  • 116Oplossingen
  • 498Likes

Wat volgens mij in ieder geval gaat werken is om een audiokabel te gebruiken met aan de ene kant tulp-aansluitingen en aan de andere kant minijack. Hier een voorbeeld van zo'n kabel.

De twee tulpstekkers sluit je aan op de Pace, de minijack op de soundbar.

Wanneer je de apparaten hebt verbonden kies je op de afstandsbediening van de Pace "radio". Op de soundbar kies je "analog in".

Op deze manier moet je radio kunnen luisteren zonder de tv aan te hoeven zetten.

Bekijk in context

Uitgelicht topic