FRANS.SCHREURS

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

"Onbeschofte" helpdesk medewerkster

Werd vandaag om 11:54 op een niet zo'n nette manier door een helpdeskmedewerkster te woord gestaan. Zo'n personen horen niet werkzaam te zijn bij de helpdesk.  65 plussers wensen nog dat men hun op een fatsoenlijke manier te woord staan en hun niet als een klein kind behandelen.  

Geef deze helpdeskmedewerkers goede instructies en laat hun iets uitstralen dat men de klant ook wil helpen. 

mvg  

 

3 Reacties 3
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @FRANS.SCHREURS . Welkom hier! 

Oh jee. Dat klinkt niet als een fijne ervaring 😞 

Mag ik vragen wat er is besproken in het gesprek en wat er “niet zo netjes” was? Ik zou uiteraard graag de betreffende medewerker gerichte feedback geven, maar moet dan wel weten wat er precies aan de hand is. 

Wat is er gebeurd? 

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes


Hallo,

Uw eerste topic, dus : dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen. Tevens komen Ziggo moderators/medewerkers ( zij hebben “_Ziggo” achter hun naam staan ) om de zoveel tijd langs in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.

Zet uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel. Deze zijn alleen zichtbaar voor Ziggo mods en aan de hand daarvan kunnen ze direct uw gegevens en instellingen achterhalen.

 

Ter info: Klachtenprocedure.Pdf

FRANS.SCHREURS
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Na wijziging van abonnement (ca 11:50 uur 14-1-2021)werd ik dorbonden met een andere medewerkster betreffende het overzicht in mijn Ziggo producten. Bij digitale ontvangers en smartcards wilde ik in eerste instantie mijn tv abonnement wijzigen. Maar ik zou volgens het overzicht  3 mediaboxen of CI modulen hebben. Omdat ik niet wist bij welke van de 3 opties ik een en ander in gang kon zetten heb ik contact opgenomen met Ziggo. Een en ander was tocen hele klus om mijn abonnement te wijzigen maar dit is dacht ik goed verholpen. Die andere juffrouw vane andere hepdesk waar ik naderhand mee werd doorverbonden was om een antwoord te krijgen betreffende die 3 Mediaboxen/CI-module gaf  tijdens het gesprek een reactie van “u eft niet te schreeuwen” (ca. 11:54 uur 14-1-2021) en dat was de druppeln plaats van op een normale manier iets naar een leek u te leggen die met een vraag/onduidelijkheid zit verwacht je niet zo'n reactie. Terwijl ik daarvoor en ook niet daarna geschreeuwd gedaan zou hebben. Natuurlijk wilik graag een antwoord op jouw vraag vooral als je al zo lang in de wacht heb gestaan en krijg je het idee dat je een verkeerd abonnemen julliet hebt of altijd al te veel betaald hebt. Maar dan verwacht je niet zo'n reactie van die helpdesk medewerkster.  mvg Frans Schreurs. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic