Jos26

Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

onthouden laatste radiozender

Mijn Mediabox next onthoudt wel de laatste Tv zender maar niet de laatste radiozender.

Als ik de mediabox uitzet bij het beluisteren van een radiozender start de mediabox weer op met de laatst bekeken Tv zender. Het moet toch kunnen dat de mediabox weer opstart met de laatst beluisterde radio zender

Uitgelicht
Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 677Reacties
  • 104Oplossingen
  • 277Likes

@Jos26 ik begrijp je situatie dat je bij radio luisteren via de Mediabox Next graag bij herstart van de box ook graag direct de radio gestart wil hebben.
@Willem-A1 mee eens, niet aankaarten is geen verandering. Ik zie dat @Ferdy Bossy het al helemaal vastgesteld heeft en ook correct: radio is een app, TV niet. Of dit een mogelijkheid wordt is niet te zeggen, ideeën of verbetervoorstellen zijn altijd welkom! Daarom heb ik dit topic verplaatst naar de categorie Suggesties. 

4 Reacties 4
Ferdy Bossy
Expert
Expert
  • 282Posts
  • 11Oplossingen
  • 43Likes

Het verschil tussen radio / tv, is voor de Next applicatie (radio) en de tv staat in de firmware.

Jos26
topicstarter
Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Toch jammer dat Ziggo, nu analoge radio is uitgezet, voor de radioluisteraars hiervoor geen oplossing biedt.

Heb veel meer radio aan dan TV. Iedere morgen via voicecontrol de mediabox van Tv naar Radio

Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes

@Jos26 We kunnen dit eens bij een van de moderators neerleggen. Of men er wat mee kan durf ik niet te zeggen, maar als je het niet benoemd wordt het sowieso nooit iets. Als is het natuurlijk wel te doen even gebruik te maken van de voicecontrol. Dat houdt ons scherp 😉

@Paul kan jij hier iets over zeggen? 

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 677Posts
  • 104Oplossingen
  • 277Likes

@Jos26 ik begrijp je situatie dat je bij radio luisteren via de Mediabox Next graag bij herstart van de box ook graag direct de radio gestart wil hebben.
@Willem-A1 mee eens, niet aankaarten is geen verandering. Ik zie dat @Ferdy Bossy het al helemaal vastgesteld heeft en ook correct: radio is een app, TV niet. Of dit een mogelijkheid wordt is niet te zeggen, ideeën of verbetervoorstellen zijn altijd welkom! Daarom heb ik dit topic verplaatst naar de categorie Suggesties. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.