Edwin010
Stamgast
  • 87Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes

meermetziggo.nl

Vandaag een spammail van www.meermetziggo.nl

Tot 556,- euro korting! Ook ben ik deze week gebeld door een 'medewerker' van Ziggo dat mijn abbo aan vernieuwing toe is en ik hoge kortingen kan krijgen. Ik verbreek gelijk de verbinding. Ik heb mijn abbo een maand geleden zelf vernieuwd, dus dit klopte al niet. Maar, er zullen vast zat mensen zijn die hier in tuinen.

Zou het geen idee zijn dat Ziggo dit soort praktijken niet meer ondersteunt met die 'resellers'? Ik zie hier op het forum namelijk ook nogal eens wat klachten van beloftes die niet nagekomen worden en als ik dan 1+1 doe lijkt mij dit ook vaak het werk van die resellers. Het doet de naam van Ziggo geen goed en geeft de echte medewerkers ook nog veel werk alles weer recht te trekken.

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47647Posts
  • 2888Oplossingen
  • 10506Likes

Als klant zijnde van Ziggo, mag Ziggo zelf, je wel bellen of je moet in Mijn Ziggo, onder Gegevens naar beneden scrollen, de gegevens anders hebben staan.

Daar kun je alle contact uitzetten, maar let op met mail, want dan krijg je ook geen info over acties en nieuwe mogelijkheden.

1111.png

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47647Posts
  • 2888Oplossingen
  • 10506Likes

Meer met Ziggo is een Ziggo reseller en daar gaat wel eens wat mis.

Meestal gaat het goed.

Niet juist uitgevoerde zaken van deze reseller worden rechtgezet.

Meermetziggo reviews| Lees klantreviews over meermetziggo.nl (trustpilot.com)

Edwin010
topicstarter
Stamgast
  • 87Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes

Niet goed uitgevoerd is dus al het versturen van spam en mij bellen terwijl ik in het bmnr sta.

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47647Posts
  • 2888Oplossingen
  • 10506Likes

Als klant zijnde van Ziggo, mag Ziggo zelf, je wel bellen of je moet in Mijn Ziggo, onder Gegevens naar beneden scrollen, de gegevens anders hebben staan.

Daar kun je alle contact uitzetten, maar let op met mail, want dan krijg je ook geen info over acties en nieuwe mogelijkheden.

1111.png

Bekijk in context

Edwin010
topicstarter
Stamgast
  • 87Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes

Dat staat bij mij al uit sinds het kan. Helaas werkt dat niet.

Dus kan het niet anders dan een reseller zijn, die mijn gegevens krijgt van Ziggo?

Ze weten immers mijn nummer, naam, adres, enz.