Sbo
Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

kijken HBO via mediabox lukt niet

Kijken lukt allen via de app op telefoon of tablet, maar niet via de box. Gisteravond is de bestelling geplaatst voor het extra zenderpakket. Vandaag diverse medewerkers van ziggo gesproken geen correct oplossing helaas. In de bestelprocedure staat levering compleet en gereed.??

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anne B
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 8135Posts
  • 831Oplossingen
  • 6925Likes

Hoi @Sbo , welkom op de Community! Jammer dat je nog niet van alle HBO films en series kan genieten  Ik kijk graag wat ik kan doen om dit te verhelpen!

Je geeft aan dat het al wel lukt via de tablet en telefoon. Dan is het abonnement in elk geval al wel goed geactiveerd. Ik heb ook je gegevens gecontroleerd en zie dat Movies & Series XL inderdaad sinds 12 maart (18:00 uur) is geactiveerd. Dit is dus nog niet (goed) aangekomen bij jouw Mediabox XL. Deze heb ik geprobeerd uit te lezen, was eerst offline, maar nu sinds 6 minuten weer online.

Mogelijk kwam daardoor eerder het seintje voor het ophalen van de abonnementen niet aan. Deze heb ik ook de zekerheid nu nogmaals gestuurd. Kun je laten weten of de HBO series nu toegankelijk zijn?

Bekijk in context

9 Reacties 9
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47910Posts
  • 2902Oplossingen
  • 10581Likes

Soms kan het wat langer duren voor alles is doorgelopen in de achterliggende servers.

2 mogelijke wegen voor een oplossing.

  • In Mijn Ziggo onder producten je Zenders opnieuw ophalen om het abonnement te verversen op je Next,
  • Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic en dieper in het systeem kunnen kijken.

    Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

    Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
    Op de pagina iets naar beneden scrollen.

Sbo
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Zou dat ook de oplossing voor de mediabox xL moeten zijn? Waar zijn deze instellingen te vinden? ( Ik heb de next box teruggestuurd vanwege slechter beeld door de upscaling van die box, blijkt als ik de recente vragen hierover doorlees id dat blijkbaar ook nog niet opgelost….)

KBX458
Super Expert
Super Expert
  • 6128Posts
  • 247Oplossingen
  • 2547Likes

Ja, geldt ook voor de XL.

Je vindt ze in je Mijn Ziggo onder producten > televisie > zenders en pincode herstellen > opnieuw ophalen.

Sbo
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Helaas...geen oplossing. De mediabox blijft aangeven dat er geen abonnement is aangegegaan?...

KBX458
Super Expert
Super Expert
  • 6128Posts
  • 247Oplossingen
  • 2547Likes

Ik leg het voor aan het moderatieteam. Zij kunnen in de systemen zien of er mogelijk iets aan de hand is met de activering.

Sbo
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Fijn dank!

Anne B
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 8135Posts
  • 831Oplossingen
  • 6925Likes

Hoi @Sbo , welkom op de Community! Jammer dat je nog niet van alle HBO films en series kan genieten  Ik kijk graag wat ik kan doen om dit te verhelpen!

Je geeft aan dat het al wel lukt via de tablet en telefoon. Dan is het abonnement in elk geval al wel goed geactiveerd. Ik heb ook je gegevens gecontroleerd en zie dat Movies & Series XL inderdaad sinds 12 maart (18:00 uur) is geactiveerd. Dit is dus nog niet (goed) aangekomen bij jouw Mediabox XL. Deze heb ik geprobeerd uit te lezen, was eerst offline, maar nu sinds 6 minuten weer online.

Mogelijk kwam daardoor eerder het seintje voor het ophalen van de abonnementen niet aan. Deze heb ik ook de zekerheid nu nogmaals gestuurd. Kun je laten weten of de HBO series nu toegankelijk zijn?

Bekijk in context

Sbo
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hij doet het eindelijk! Had ik u maar op dag 1 gehad om het op te lossen! U beschikt ,vergeleken met, echt over een excellent oplossingsvermogen! 🙂 Dank!!

Anne B
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 8135Posts
  • 831Oplossingen
  • 6925Likes

Fijn dat het is opgelost @Sbo , heel veel kijkplezier gewenst!