juliank

Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

feedback..? (synchrone snelheid)

wanneer gaan we ooit 1000/1000 zien? op die snelheid wachten we allang, concurrenties zijn al verder dan ziggo , delta komt zelfs al met 8000/8000 binnenkort. waarom blijft ziggo zover achterlopen? citaatje : '' consumenten hebben niet meer nodig dan 1000/50 up'', waar haalt de CEO dat vandaan? en hoe durft hij te beoordelen over andere. bovendien wordt Ziggo gaat ziggo ook veel klanten verliezen al omdat mensen 1000/1000 willen, en fans van f1 waarschijnlijk ook weggaan?, en ja wat komt er voor in de plaats? voetbal!, maar wat hebben f1 fans daar aan? ja niks. en natuurlijk daalt de prijs daar ook niet door want als f1 fan hoef je geen voetbal te zien,. maar nee het komt natuurlijk ook niet als addon om zelf te kiezen wat je wilt zien want dan verliezen ze geld natuurlijk.

 

anyways ik hoop dat ziggo eens veranderd van mindset

2 Reacties 2
Hatolex

Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 889Likes

Wat moet je in godsnaam met die snelheid vraag ik me af als normale consument.

En wat F1 betreft, daar kan ziggo niets aan doen natuurlijk.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Synchrone snelheden verwacht ik eerlijk gezegd niet, mogelijk zal het eerder 500Mbps upload worden, en dan wanneer, pas als het hele VodafoneZiggo netwerk is omgebouwd naar Giganet, dat lijkt nog zeker tot het eind van dit jaar te duren. Een echte planning is niet bekend.

 

Dat citaat zal gebaseerd zijn op de gemiddelden. Hoewel ook ik mij afvraag of dat wel realistische cijfers zijn nu er meer en meer in de cloud wordt gewerkt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic