Ik wil binnen Topic zoeken of mijn Vraag of Probleem al is aangegeven.
Ik mis het Loepje per Topic om te zoeken. Of ziet ik het over het Hoofd.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Garihd schreef:
[...KNIP...]
Het is maar de vraag of er wel van echte zoek mogelijkheden gebruik gemaakt kan worden .
Dus term+term+term of complete zinnen dus "volledige zoekopdracht zin"
[...KNIP...]
Zojuist nog geprobeerd, maar de zoekfunctie van de community is een tijdje goed geweest, maar is dit jaar niet meer wat het geweest is. Titel van een topic tussen quotes en een enkele +term erachter geeft al meer dan duizend reacties. Zonder de +term, krijg je precies dat ene topic waarvan de titel is ingevoerd, maar dat is voor dit doel te weinig. Bovendien is geavanceerd zoeken ook nog steeds stuk.
Wat overblijft is zoeken met Google of met je browser.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Het nauwkeurigst zoek je via Google in dit forum.
Er is niet binnen topic te zoeken.
Per topic zoeken kan niet.
Er worden wel topics getoond waarin een term voorkomt.
Het is maar de vraag of er wel van echte zoek mogelijkheden gebruik gemaakt kan worden .
Je kan wel zoals het wordt genoemd per bord zoeken.
Als iets met exact dezelfde woordkeuze is gevraagd dan komt dit tevoorschijn.
@SRF ,
Andere mogelijkheid is om de zoekfunctie in je browser te gebruiken. Topic moet dan niet al te groot zijn. Als het aantal reacties in een topic groter is dan 10 dan kun je via "Mijn instellingen" -> Voorkeuren -> "Reacties onder elkaar" in je profiel het aantal tot maximaal 50 reacties per pagina instellen. En/of voor elke pagina met reacties in een topic kun je de zoekopdracht in je browser herhalen.
@Garihd schreef:
[...KNIP...]
[...KNIP...]
Zojuist nog geprobeerd, maar de zoekfunctie van de community is een tijdje goed geweest, maar is dit jaar niet meer wat het geweest is. Titel van een topic tussen quotes en een enkele +term erachter geeft al meer dan duizend reacties. Zonder de +term, krijg je precies dat ene topic waarvan de titel is ingevoerd, maar dat is voor dit doel te weinig. Bovendien is geavanceerd zoeken ook nog steeds stuk.
Wat overblijft is zoeken met Google of met je browser.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.