Als ik programma's wil terugkijken omdat ik deze heb gemist, gebruik daarvoor altijd mijn Windows laptop en moet dus via de ZiggoGo.Tv website kijken.
Als ik dan optie 'Gids en Terugkijken' kies en daarna naar de betreffende dag wil gaan, kan ik alleen maar dagen vooruit en niet achteruit !
Waarom staat in deze 'dagenlijst' niet 'Eergisteren' en 'Gisteren' vermeld? Met alle tv abonnementen kan je minimaal 2 dagen terugkijken, dus is het te verwachten dat men 'Eergisteren' en 'Gisteren' altijd kan gebruiken en dus ook gewenst zijn.
Door de afwezigheid van die dagen in de dagenlijst, moet men nu m.b.v. 'terugknop' in tijd terug scrollen totdat men op de gewenste dag en/of programma is. Helaas heeft die knop geen 'auto' functie, waardoor men de knop steeds moet aanklikken om een paar uur in de tijd terug te gaan, i.p.v. de knop vast te houden en zo steeds verder terug kan scrollen.
Dat alles nog afgezien van, dat die dagen vooruit ( 17, 18,19, 20, 21, en 22 okt ) geheel geen nut hebben, want die programma's zijn nu toch niet te zien.Ik zou dus graag dat de website wordt aangepast en minimaal 'Eergisteren' en 'Gisteren' in de dagenlijst worden opgenomen en/of de 'terugknop' een auto functie krijgt, waardoor deze blijft terug scrollen zolang men op de knop duwt.Ps. als extra service zou Ziggo natuurlijk ook, afhankelijk van of men 7 of 2 dagen terug mag kijken, voor b.v. 7 dagen de dagenlijst vanaf 10 t/m 22 okt kunnen vullen.
Edit: inderdaad @Garihd, het is wel een scrollijst.
Blijkbaar heeft een Ziggo programmeur gedacht '...ach, waarom zou ik me aan de wereld standaard houden, want zo is het veel makkelijker & sneller te maken en tijd is geld, dus ...". De prutser !
Opgelost! Ga naar oplossing.
Daar heb ik eerder iets over gelezen zover ik weet kan je in het lijstje 'selecteer een datum' om hoog scrollen naar de dagen in het verleden. Niet echt logisch of duidelijk dat het lijstje scrolbaar is.
Die dagen in de toekomst zijn weer nuttig voor wie een cloudopname van een nog uit te zenden programma wil plannen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Daar heb ik eerder iets over gelezen zover ik weet kan je in het lijstje 'selecteer een datum' om hoog scrollen naar de dagen in het verleden. Niet echt logisch of duidelijk dat het lijstje scrolbaar is.
Die dagen in de toekomst zijn weer nuttig voor wie een cloudopname van een nog uit te zenden programma wil plannen.
@Garihd schreef:Daar heb ik eerder iets over gelezen zover ik weet kan je in het lijstje 'selecteer een datum' om hoog scrollen naar de dagen in het verleden. Niet echt logisch of duidelijk dat het lijstje scrolbaar is.
....
Inderdaad !!
Maar waarom wordt dit niet duidelijk aangeven? O.a. in Windows, Apple en alle software ter wereld wordt dit duidelijk aangeven, namelijk indien er gescrollt kan/moet worden, dan staat er een scrollbar naast !!
Als voorbeeld:
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.