Båren

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Ziggo verdeelkast buiten laten beschilderen

Ik weet niet of ik hiervoor in de goede groep zit. Maar ik leg het toch voor.
In mijn straat staat een grote grijze Ziggo kast die wij als bewoners van die straat graag door een kunstenaar willen laten pimpen met een mooi schilderwerk. Ik weet alleen niet waar ik daarvoor moet zijn. Welke afdeling van Ziggo kan hier toestemming voor verlenen.
35 Reacties 35
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Ik heb ook goed nieuws Båren. Wij vinden het geen probleem als onze kasten verfraaid worden, leuk zelfs!

Daarbij stellen we wel een aantal voorwaarden:
...


Edit 24-10: Ik moet mijn eerdere antwoord herroepen na feedback van interne partijen.

Onze kasten zijn bekleed met een speciale coating die ervoor zorgt dat de temperatuur nog beter te controleren is. Deze werking zou tenietgedaan worden door er overheen te schilderen.

Helaas (uit kunstzinnig en esthetisch oogpunt) geven wij dus geen toestemming voor het overschilderen van onze wijkkasten.
Gelukkig (uit praktisch oogpunt) ervaren onze klanten hierdoor minder storingen op warme dagen.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Mark Ziggo schreef:

"Er mogen geen teksten op de kast worden geplaatst (in welke vorm dan ook)"

Shit, dan mag ik wel kijken of ik het er nog af kan krijgen... :grin: :grin:
Båren
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Mark Ziggo wrote:
Ik heb ook goed nieuws Båren. Wij vinden het geen probleem als onze kasten verfraaid worden, leuk zelfs!

Daarbij stellen we wel een aantal voorwaarden:
  • Gebruik geen donkere kleuren (i.v.m. oververhitting)
  • De sloten mogen niet overschilderd worden
  • De verfraaiing mag geen belemmering vormen voor het openen/bereiken van de kast
  • Er mogen geen teksten op de kast worden geplaatst (in welke vorm dan ook)
  • Ziggo behoud het recht om de kast zonder aankondiging te vervangen en vervolgens te vernietigen


Ik hoop dat we hier het eindresultaat spoedig te zien krijgen. :nerd:



@
Boompieapp

Level 1
  • 431Posts
  • 11Oplossingen
  • 26Likes
Båren
Ik weet niet hoe de gemeenteraadsverkiezingen zijn afgelopen in je gemeente, maar ik zou daar toch maar vragen om toestemming voor de zekerheid. Ziggo gaat akkoord, maar ambtenaren hebben vaak veel aparte regeltjes in hele kleine letters die de burger niet snapt / kent...

(eigen ervaring van beide kanten)
Båren
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Mark Ziggo wrote:
Ik heb ook goed nieuws Båren. Wij vinden het geen probleem als onze kasten verfraaid worden, leuk zelfs!

Daarbij stellen we wel een aantal voorwaarden:
  • Gebruik geen donkere kleuren (i.v.m. oververhitting)
  • De sloten mogen niet overschilderd worden
  • De verfraaiing mag geen belemmering vormen voor het openen/bereiken van de kast
  • Er mogen geen teksten op de kast worden geplaatst (in welke vorm dan ook)
  • Ziggo behoud het recht om de kast zonder aankondiging te vervangen en vervolgens te vernietigen


Ik hoop dat we hier het eindresultaat spoedig te zien krijgen. :nerd:


MarkMark Ziggo,

Het heeft een tijdje geduurd, maar de realisatie om de kast een mooi uiterlijk te geven komt dichterbij. Het ontwerp is bijna klaar nog een paar aanpassingen. Nu nog even wachten op het budget van de wijkraad. Dan kunnen we eind augustus beginnen met het maken van een leuke Ziggo kast.
Als het is gerealiseerd zal ik je de foto's sturen.
Grtzz. Båren
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Cool, ik ben heel erg benieuwd!
Lonneke Schilde

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@Båren, is jullie kast al beschilderd?
Ik ben decorschilderes en heb laatst in Assendorp, Zwolle een elektriciteitskastje van Enexis beschilderd. Natuurlijk met toestemming van Enexis.
Ik zou graag meer kasten willen beschilderen, dus als je nog een goede schilderes nodig hebt, dat hoor ik het wel!
Groeten, Lonneke van Zutphen
www.lonnekeschildert.nl
Lonneke Schilde

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Mark Ziggo , ik ben op zoek naar toestemming voor het beschilderen van een cai kast in Assendorp, Zwolle, maar ik weet niet waar ik moet zijn om dat aan te vragen. De wijkbeheerder hier heeft geen contact bij Ziggo voor me. Weet jij toevallig wie ik daarvoor kan benaderen?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Lonneke Schildert

In het eerste bericht van dit topic is Mark Ziggo gelukkig al heel duidelijk over alle kasten.
Leef je uit zou ik zeggen.:relaxed:

Mark Ziggo wrote:
Ik heb ook goed nieuws. Wij vinden het geen probleem als onze kasten verfraaid worden, leuk zelfs!
Daarbij stellen we wel een aantal voorwaarden:

  • Gebruik geen donkere kleuren (i.v.m. oververhitting)
  • De sloten mogen niet overschilderd worden
  • De verfraaiing mag geen belemmering vormen voor het openen/bereiken van de kast
  • Er mogen geen teksten op de kast worden geplaatst (in welke vorm dan ook)
  • Ziggo behoud het recht om de kast zonder aankondiging te vervangen en vervolgens te vernietigen

Ik hoop dat we hier het eindresultaat spoedig te zien krijgen. :nerd:
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Lonneke Schildert wrote:
Mark Ziggo , ik ben op zoek naar toestemming voor het beschilderen van een cai kast in Assendorp, Zwolle, maar ik weet niet waar ik moet zijn om dat aan te vragen. De wijkbeheerder hier heeft geen contact bij Ziggo voor me. Weet jij toevallig wie ik daarvoor kan benaderen?


Hoi Lonneke Schildert, wat Be rt bovenstaand ook al aangeeft mag je onze kasten zeker beschilderen zo lang je aan de genoemde voorwaarden voldoet. En ik moest wel 3x kijken naar die Enexis kast voordat ik de beschildering mij pas opviel, mooi hoor!
Båren
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Inmiddels na een aantal maanden wachten en ook de toestemming van het wijkbestuur en de subsidie hiervoor is sinds een paar weken geleden de kast door de kinderen in samenwerking met 3 kunstenaars omgetoverd tot een mooie kast hier op het plein. De wensboom voor en door kinderen gemaakt.
RobertKoopman

Level 7
  • 915Posts
  • 86Oplossingen
  • 253Likes
Dat is heel erg leuk geworden!
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Top! En leuk dat er kinderen er zo bij betrokken zijn.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Super gaaf Båren! Jullie hebben er een mooi project van gemaakt met de betrokkenheid van de kids. #LekkerBezig

Ik kijk reikhalzend uit naar de volgende foto's van Lonneke Schildert of misschien iemand anders die door dit topic geïnspireerd is!
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Zo dat is gaaf, zo is Nederland weer een stukje mooier en leuker geworden.:relaxed:
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hoi allemaal,

Ik heb slecht nieuws. Mijn eerdere antwoord moet ik herroepen na feedback van interne partijen.

Båren - Jou treft geen blaam, dus maak je geen zorgen. Overigens is het volgens mijn collega's die de foto's hebben gezien een KPN kast die jullie beschilderd hebben. :thinking:

Lonneke Schildert - Dat houdt ook in dat mijn eerdere aanmoediging aan jou komt te vervallen. Sorry. :disappointed_relieved:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic