Collee

Level 4
  • 117Posts
  • 0Oplossingen
  • 117Likes

Ziggo Go als een Apple Channel in de Apple TV app

Ik vroeg me af of hier door Ziggo naar wordt gekeken? Ik zou heel graag al mijn streamingservices in een app willen hebben. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

Hoi @Collee 
Als je de Community doorleest dan kan je terug vinden dat Ziggo al een geruime tijd bezig is met het maken van een Ziggo GO app voor Apple TV. Daar moeten we, jammer genoeg, nog lang op wachten. Maar we blijven hoop houden dat Ziggo daar ooit een keer mee gaat komen 

Bekijk in context

4 Reacties 4
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

Hoi @Collee 
Als je de Community doorleest dan kan je terug vinden dat Ziggo al een geruime tijd bezig is met het maken van een Ziggo GO app voor Apple TV. Daar moeten we, jammer genoeg, nog lang op wachten. Maar we blijven hoop houden dat Ziggo daar ooit een keer mee gaat komen 

Collee
Topicstarter
Level 4
  • 117Posts
  • 0Oplossingen
  • 117Likes

Apple Channel is natuurlijk wel iets anders als een Apple TV app 😉

EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Collee wrote:

Apple Channel is natuurlijk wel iets anders als een Apple TV app 😉

Maar Apple channel kan je denk ik wel vergeten. Apple zal daar vast heel veel geld voor vragen, wat ze bij iedereen doen die iets aanbieden via dit soort kanalen. 

En een app is veel makkelijker en in bezit van Ziggo. Dan kunnen ze die aanpassen zoals ze dat zelf willen. 

Collee
Topicstarter
Level 4
  • 117Posts
  • 0Oplossingen
  • 117Likes

Naja in ieder geval een samenwerking met de TV app zou heel fijn zijn. Zodat je films en series in de Up Next van de app kan zetten, notificaties krijgt wanneer er een nieuwe aflevering is, etc.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic