gerard van bree

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes

Ziggo GO app voor LG smart TV's (webOS v4.0)?

Beste mensen,

Kan iemand mij vertellen of er in de nabije toekomst ook een Ziggo GO-app voor LG smart TV's met webOS (V4.0) beschikbaar komt?

Bij voorbaat bedankt voor de reacties.

66 Reacties 66
Ronald1991

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helemaal eens. 
Zit al een tijdje te wachten op de app voor WebOS.

Zit er aan te denken om speciaal hiervoor een chromecast aan te schaffen...

Dannyvld

Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ronald1991 wrote:

Helemaal eens. 
Zit al een tijdje te wachten op de app voor WebOS.

Zit er aan te denken om speciaal hiervoor een chromecast aan te schaffen...

Probleem is dat niet alle zenders werken zoals ik heb vernomen als je het cast.

eltee

Level 1
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Hier eenzelfde verhaal. Net een kleine LG tv gekocht voor op de slaapkamer. Ziggo go app is niet beschikbaar in webos en casten vanaf app op iPhone werkt ook niet. Ik kan dus geen tv kijken op de slaapkamer. 
Wat is de moeite om de bestaande app voor Android aan te passen voor webos? Daar is een ontwikkelaar hooguit een weekje mee bezig en hier zullen zo veel mensen blij mee zijn! Kleine moeite, groot gebaar zou ik zeggen. Ziggo: geef mensen geen reden om over te stappen naar KPN en regel dit! Een groot deel van jullie trouwe klanten (waaronder ik) zullen jullie erkentelijk zijn!

QPO

Level 4
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ronald1991 schreef:

Helemaal eens. 
Zit al een tijdje te wachten op de app voor WebOS.

Zit er aan te denken om speciaal hiervoor een chromecast aan te schaffen…

 

zou ik mee wachten tot chromecast met Google tv in Nederland verkrijgbaar is

 

chromecast van nu werkt ook niet lekker streamen van ziggo app geeft veel problemen.

althans bij mij wel, heel veel bufferen en foutmeldingen.

zneeb

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hier dezelfde wens. Belachelijk dat ik een chromecast moet aanschaffen om Ziggo Go te kunnen gebruiken op m'n LG smart TV die al duur genoeg was  Die lompe Mediabox met coax kabel heb ik niets aan, zorg gewoon dat alle kanalen benut worden Ziggo, dat is de enige juiste strategie om een zo groot mogelijke klantenbestand te bereiken en gelukkig te houden. Zet jullie dev resources volop in op platform ondersteuning, de Go app is namelijk top! 

Maak ons happy ?

RobinvdM

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dit zou ons ook zeer gelukkig maken. We zouden dan geen kabels meer hebben lopen langs de tv af, een stuk strakker dus!

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Aan allen,

Ga er maar vanuit dat het niet snel zal gebeuren, maar zeg nooit, nooit.

Het markt aandeel juist van Samsung en LG lijkt reden genoeg om deze ook te ondersteunen.

Mijn gevoel zegt dat Ziggo voor gemak heeft gekozen. De Apps voor AndroidTV,  FireOS en Apple TVOS zijn naar alle waarschijnlijkheid makkelijker om te upgraden, voor Windows wordt niet voor niks overgestapt naar een browser app.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Android is behoorlijk actief met zijn settop boxen, Chromecast en Televisies

 

Apple heeft nu ook de Ziggo Go App en hier kan je alleen met internet van Ziggo van gebruik van maken.

 

Zonder Ziggo Account kan je niet streamen  en wordt gewoon lastiger gemaakt en de legale manier gebruikt

 

En of WebOS en Tizen hiermee aan werk gaat geen idee en of Ziggo hier in de toekomst mee gaat werken.  En die vragen zijn er zekers geweest.
 

@RoWi.  geeft al heel goed voorbeeld ???

Arjan124

Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Ik ga binnenkort een nieuwe LG aanschaffen. Mocht ziggo go dan niet geïnstalleerd kunnen worden stap ik over naar kpn. 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Arjan124 wrote:

Ik ga binnenkort een nieuwe LG aanschaffen. Mocht ziggo go dan niet geïnstalleerd kunnen worden stap ik over naar kpn. 

Je kan Ziggo Go App in samenwerking met de Next of de Media Box XL gebruiken.

Streamen met Chromecast of Android Settop box of TV

 

Samsung en LG hebben een eigen Tizen en WebOS daar zal naar verluid geen Ziggo Go app verschijnen. Maar zeg nooit nooit in de toekomst misschien.

 

 

MarcelRuiters

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dave- wrote:
Arjan124 wrote:

Ik ga binnenkort een nieuwe LG aanschaffen. Mocht ziggo go dan niet geïnstalleerd kunnen worden stap ik over naar kpn. 

Je kan Ziggo Go App in samenwerking met de Next of de Media Box XL gebruiken.

Streamen met Chromecast of Android Settop box of TV

 

Samsung en LG hebben een eigen Tizen en WebOS daar zal naar verluid geen Ziggo Go app verschijnen. Maar zeg nooit nooit in de toekomst misschien.

 

 

 

Je kunt met streamen via je Chromecast niet terugkijken. Een enorm nadeel wat mij betreft.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@MarcelRuiters dat is een zeer terechte opmerking, ik weet dat bij KPN je ook middels streamen via de Chromecast kan en mag terugkijken. Dat wij dat 'nog' niet mogen is puur een centen en rechten kwestie.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Helemaal gelijk @MarcelRuiters  maar wat @RoWi.  ook al aangeeft, rechten en afspraken die je moet maken met  alle partijen dus dat speelt grote rol. Hopelijk in de toekomst dat het kan en mag

Theekan

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helemaal eens. 
Enige wat ik nog mis is een Ziggo app voor WebOS.

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Arjan124 wrote:

Ik ga binnenkort een nieuwe LG aanschaffen. Mocht ziggo go dan niet geïnstalleerd kunnen worden stap ik over naar kpn. 

 

Dan kan je wel alvast een abonnement gaan nemen bij KPN 

Victriplec

Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Even een extra aanmelding: ik wil ook de Ziggo Go app voor op mijn LG tv met webOS 5.1.1 

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Victriplec wrote:

Even een extra aanmelding: ik wil ook de Ziggo Go app voor op mijn LG tv met webOS 5.1.1 

 

Ziggo heeft geschreven dat dit voorlopig nog niet gaat plaatsvinden.

GoAppLGWebOs

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ook ik zal graag de ZiggoGo app op LG WebOs willen zien. Dit is het enige wat ik nog mis. Nu stream ik via de ZiggoGo op naar de Chromecast Ultra, maar de kwaliteit is dan jammer genoeg niet zo best. 

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
GoAppLGWebOs wrote:

Ook ik zal graag de ZiggoGo app op LG WebOs willen zien. Dit is het enige wat ik nog mis. Nu stream ik via de ZiggoGo op naar de Chromecast Ultra, maar de kwaliteit is dan jammer genoeg niet zo best. 

 

Ik wil er niet vervelend over doen maar de redelijke inside info die ik heb en ook de moderatoren hier is dat op zowel Samsung en LG web os voorlopig niet de Ziggo Go app ontwikkeld gaat worden en de keuze is gevallen op Android en Apple.

Dus tja ….

Younes737

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Come on Ziggo! Gauw op jullie product backlog plaatsen, dit heeft prio! 😛

Uitgelicht topic