Ziggo GO afmelden alle apparaten

Het zou een fijne functie zijn in de ZiggoGo app, om het mogelijk te maken de app af te melden op alle apparaten, indien een wachtwoord gelekt is en bepaalde personen geen toegang horen te krijgen tot de app. Daarnaast zou het ook fijn zijn om te kunnen zien waar de app allemaal ingelogd is.
LangeACL
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
78 Reacties 78

Dat zijn een hoop functies die je graag wilt.

Maar je uitgelekte inlognaam en wachtwoord is ook de inlognaam en het wachtwoord van Mijn Ziggo waar je je abonnement kunt wijzigen of andere persoonlijke zaken.

Als je het Mijn Ziggo wachtwoord veranderd, kan niemand meer gebruik van maken van je Ziggo Go app.
Be rt
Super Expert
Super Expert
  • 39887Reacties
  • 2230Oplossingen
  • 8243Likes

alleen wachtwoord aanpassen werkt niet.. hij logt namelijk niet uit dus men kan gewoon op de app blijven kijken.
mijn wachtwoord is dus door iemand gedeeld waardoor ik zelf bijna niet kan kijken. Super naar dat ik nu het ww heb aangepast maar hen niet kan uitloggen.
lijkt mij een functie die snel geintroduceert moet worden.
melenser
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

melenser
Dit lijkt me een uitdaging voor een Ziggo moderator, zij komen eens in de paar werkdagen langs in ieder topic.
Be rt
Super Expert
Super Expert
  • 39887Reacties
  • 2230Oplossingen
  • 8243Likes

Ik ga ervan uit dat het blijven kijken niet oneindig is. Ten eerste zal diegene zijn computer niet mogen afsluiten of in slaapstand zetten. En ik denk dat Ziggo dit ook wel eens zal beëindigen. Even geduld hebben dus.
Natuurlijk wel een waarschuwing voor iedereen om niet je inlog te gaan delen. Of inloggen op vreemde computers en dan je inlog laten bewaren. Nee gewoon niet laten opslaan. Ik heb daar heel vreemde dingen mee gezien met office 365.
Witteveen
Gedreven Raadgever
  • 193Reacties
  • 7Oplossingen
  • 24Likes

Witteveen schreef: "Ik ga ervan uit dat het blijven kijken niet oneindig is. Ten eerste zal diegene zijn computer niet mogen afsluiten of in slaapstand zetten."

Jee hoeft maar 1 maal in te loggen in de Ziggo Go app en je blijft ingelogd.
Je hoeft niet opnieuw in te loggen na uitzetten computer en weer aan.
Be rt
Super Expert
Super Expert
  • 39887Reacties
  • 2230Oplossingen
  • 8243Likes

Als dat zo is, vind ik dat een ernstige bugg in de app. Je zou maar op iemands anders device inloggen en vergeten af te melden.
Is mijn waarschuwing nog belangrijker om niet je mijnziggo gegevens te delen. Moet je natuurlijk nooit doen. Normaal zou je toch ook verwachten dat je weet met wie je deelt.
Witteveen
Gedreven Raadgever
  • 193Reacties
  • 7Oplossingen
  • 24Likes

Netflix heeft wel zo een functie. Waarom ziggo niet?
paulinreroos
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ook hier is mijn Ziggo ww naar buiten gelekt waarschijnlijk door een oud huisgenoot.
ik heb mijn ww al veranderd maar ook ik weet niet hoe ik vreemde apparaten afmeld.
cjcgvanlaarhove
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi allemaal, ik heb dit topic al een tijdje in de gaten en vind het ook een goede suggestie.

Daarbij wel de opmerking: Je Mijn Ziggo account is persoonlijk, deel deze niet met mensen die je geen toegang wilt geven tot jouw persoonlijke gegevens.
Hierop zijn natuurlijk uitzonderingen en daarvoor zou deze functie een uitkomst zijn.

Hoe en of we deze functie implementeren zijn we nog niet uit, maar de mogelijkheden worden onderzocht.
Er kan bijvoorbeeld een knop komen waarmee je alle apparaten afmeldt, maar ook een aanpassing waardoor alle apparaten automatisch worden afgemeld zodra je je Mijn Ziggo wachtwoord wijzigt. En wie weet wordt er nog iets veel beters bedacht door jullie of één van onze ontwikkelaars.

Als je ideeën hebt over hoe dit het handigst toegepast kan worden, deel het met ons!
Mark Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 5155Reacties
  • 587Oplossingen
  • 1861Likes

All,

Nu we toch #Lekkerbezig zijn 😄

Is het geen optie / mogelijkheid dat er, gelijk aan WiFi spots, er een identiteit kan worden gemaakt voor Ziggo Go?
Als je daar dan het wachtwoord wijzigt ... :smirk: donder boem straalt elke aangelogde verbinding onderuit ?

Extra bonus is dat je niet meer met je MijnZiggo account inlogt dus extra stapje veiligheid ( rare delers daar gelaten 🙂 )


groet,

Bam
BAM
Gedreven Raadgever
  • 244Reacties
  • 19Oplossingen
  • 30Likes

Ik hoop dat de mogelijkheid om in een keer op alle apparaten uit te loggen snel komt. Ook ik krijg de melding dat er al 3 streams actief zijn. Twee zijn bij mij thuis ingelogd de 3e geen idee. mogelijk heb ik op een vakantie (bijvoorbeeld op de smart tv) niet uitgelogd of zo, maar het is beroerd dat het wijzigen van het wachtwoord ook niet automatisch uitloggen op alle apparaten wordt doorgevoerd.

Kan ziggo wel voor gebruikers alle apparaten uitloggen?
paulmirk
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

LangeACL, melenser, paulinreroos, cjcgvanlaarhoven, paulmirk.

Aan jullie allemaal, wie nog steeds problemen ervaart hiermee. Kunnen jullie mij een privébericht sturen met de Mijn Ziggo gebruikersnaam waar het probleem mee speelt? Dan ga ik onderzoeken of we hier een oplossing voor hebben via een achterliggend systeem.
Mark Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 5155Reacties
  • 587Oplossingen
  • 1861Likes

Voor diegene die niet weet hoe een privébericht te sturen, klik op Mark zijn hoofd, niet te hard SVP en op de nieuwe pagina op: Stuur bericht.
Be rt
Super Expert
Super Expert
  • 39887Reacties
  • 2230Oplossingen
  • 8243Likes

Mark Ziggo wrote:
Aan jullie allemaal, wie nog steeds problemen ervaart hiermee. Kunnen jullie mij een privébericht sturen met de Mijn Ziggo gebruikersnaam waar het probleem mee speelt? Dan ga ik onderzoeken of we hier een oplossing voor hebben via een achterliggend systeem.

Beste Marco,

Ik kan jouw geen prive bericht sturen maar wil wel graag gebruik maken van bovenstaande.
Hoe kan ik met je in contact komen?

Groet
Steefff
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Steefff wrote:
Beste Marco,

Ik kan jouw geen prive bericht sturen maar wil wel graag gebruik maken van bovenstaande.
Hoe kan ik met je in contact komen?

Groet

Dat kan nu wel, ik heb je gevolgd!
Mark Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 5155Reacties
  • 587Oplossingen
  • 1861Likes

Ik kan ook geen bericht sturen en ik heb ook bovenstaand probleem van het max aantal streamen.
Remonda
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Remonda Standaard kun je geen privébericht sturen, alleen als een moderator je volgt.
Zij komen eens in de paar werkdagen langs in ieder topic.
Be rt
Super Expert
Super Expert
  • 39887Reacties
  • 2230Oplossingen
  • 8243Likes

Hallo Remonda,

Ik volg je inmiddels ook, maar ben nog bezig met een oplossing.
Nog wel een paar dingen,

- Crasht je stream? Dan kan het even duren voor je een nieuwe kan beginnen.
- Log andere apparaten waar het kan uit.
Mark Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 5155Reacties
  • 587Oplossingen
  • 1861Likes

Nee de stream crasht niet. Alleen dat we aan het max aantal zitten van streamen terwijl zover wij weten er maar 2 open staan. Wachtwoord inmiddels veranderd, uitgelogd op beide en weer opnieuw ingelogd maar blijf de melding bij 1 houden.
Remonda
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hey hey.
Ook ik heb het zelfde probleem als iedereen hier bóven. Krijg steeds een melding dat er te veel zijn aangemeld. Is echt k..
Denk door mijn ex. Die pist op me is.haha.
Ook dingen die ik wil opnemen verdwijnen stééds.
Dus dan neemt hij niks op.
Zoals al eerder beschreven. Netflix heeft dit ook.
Dus zal toch niet zo heel moeilijk zijn?
Dalijk hebben we geen keus om over te stappen naar een andere provider. Dan is het tenminste opgelost.
Rib
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nog iets nieuws op dit gebied?
Rib
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helaas Rib, tot zover nog geen nieuws, het is doorgezet naar product ontwikkeling.

Gr,
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Reacties
  • 278Oplossingen
  • 371Likes

Ok. Thanks voor je antwoord.
En goed dat jullie r mee bezig zijn.
Dit kost jullie ook geld denk.
Zij neemt nu geen andere provider omdat ze toch op mijn account nog kan kijken.
En zij is denk echt niet de enige
Maar dat ze mijn kan blijven narren is echt niet fijn.
Rib
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom wijzig je dan niet gewoon je wachtwoord?
Zou ik zeker snel doen voordat iemand anders dat doet!
RobertKoopman
Gedreven Raadgever
  • 902Reacties
  • 86Oplossingen
  • 246Likes

Heb ik gedaan.
Maar dit heeft geen effect op ziggo go.
Op ziggo site kan zij niet meer inloggen.
Dat is juist waar ik en vele vele andere last van hébben.
Had je wel gelezen waar deze topic over gaat?
Thanks voor mee denken maar dit moet ziggo oplossen
Rib
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zou inderdaad fijn zijn als je gewoon in 1 keer overal kan uitloggen. Ze bieden functie maar enkel in browsers
Rarothedude
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

is er inmiddels al een oplossing??
Johan G
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Johan G wrote:
is er inmiddels al een oplossing??
Helaas, deze functie bestaat nog niet. Ik heb geen nieuws in dezen.
Mark Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 5155Reacties
  • 587Oplossingen
  • 1861Likes

Mark hier ook zelfde probleem,

heb wel nieuwe topic aangemaakt, later pas kwam ik deze te lezen.

kunnen jullie niet ons hiermee helpen?
ik kan ook niet ziggo app gebruiken, is toch bizar, we betalen wel voor !
Heydarie1988
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mark Ziggo wrote:
LangeACL, melenser, paulinreroos, cjcgvanlaarhoven, paulmirk.

Aan jullie allemaal, wie nog steeds problemen ervaart hiermee. Kunnen jullie mij een privébericht sturen met de Mijn Ziggo gebruikersnaam waar het probleem mee speelt? Dan ga ik onderzoeken of we hier een oplossing voor hebben via een achterliggend systeem.


Ik ervaar hetzelfde probleem. Hoe kan ik je een bericht sturen?
Huytink
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Huytink Je kunt Mark Ziggo alleen een bericht sturen als hij je uitnodigd en je volgt.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators eens in de paar werkdagen langskomen in ieder topic, dus dat kan nog een paar dagen duren.
Be rt
Super Expert
Super Expert
  • 39887Reacties
  • 2230Oplossingen
  • 8243Likes

Mark Ziggo kan je mij aub volgen? Dan kan ik je mijn inlog gegevens toesturen.
Heydarie1988
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Huytink Heydarie1988, gelukkig kan ik jullie gebruikersnaam achterhalen uit het adres wat je ingevuld hebt bij je profiel, deze nogmaals sturen in een privébericht is niet nodig.

(Tenzij je ingelogd bent op het account van iemand anders en dan is de foutmelding wel te verklaren natuurlijk! :wink:)

Ik heb nog een paar vraagjes voor jullie:

  • Wanneer speelde de foutmelding voor het eerst?
  • Wat deed je vlak daarvoor? (Was je bijvoorbeeld al Ziggo GO aan het kijken op een apparaat, maar liep de app vast o.i.d.)
  • Speelt deze foutmelding nu op alle apparaten waarop je probeert in te loggen en een stream te starten?
Mark Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 5155Reacties
  • 587Oplossingen
  • 1861Likes

Mark Ziggo wrote:
Huytink Heydarie1988, gelukkig kan ik jullie gebruikersnaam achterhalen uit het adres wat je ingevuld hebt bij je profiel, deze nogmaals sturen in een privébericht is niet nodig.

(Tenzij je ingelogd bent op het account van iemand anders en dan is de foutmelding wel te verklaren natuurlijk! :wink:)

Ik heb nog een paar vraagjes voor jullie:

  • Wanneer speelde de foutmelding voor het eerst?
  • Wat deed je vlak daarvoor? (Was je bijvoorbeeld al Ziggo GO aan het kijken op een apparaat, maar liep de app vast o.i.d.)
  • Speelt deze foutmelding nu op alle apparaten waarop je probeert in te loggen en een stream te starten?


Hi Mark,

Ik had zelf gister voor het eerst met deze foutmelding te maken. Ik begreep echter van mijn zusje dat ze hem al wel eens eerder heeft gehad. Exacte datum daarvan weet ik niet.

Wat ik deed was het openen van de app. Ik ben standaard ingelogd. Ik kreeg gelijk de melding dat het maximum aantal streams bereikt was. Ik was dus nog niet aan het kijken via de app. Vervolgens heb ik naar mijn ouders en zusje gebeld. Mijn ouders zaten niet op de app of laptop, maar keken gewoon televisie. Mijn zusje was wel aan het streamen via de app. Zij kon echter wel gewoon kijken, maar gaf wel aan dat ze er soms werd uitgegooid maar er daarna weer in kom. Op het moment dat zij eruit was kon ik er wel in en zij niet. Vervolgens ging ik er weer uit en kon zij er weer in. Vermoedelijk was zij dus 1 van de streams, maar werd er ook nog door twee andere gebruik gemaakt van ons account. (Telt het rechtstreeks op de tv gebruik maken van de kanalen van Ziggo ook als 1 streamer?)

Zowel via de app als op de laptop kreeg ik de melding. Mijn vader heeft het ook op zijn laptop geprobeerd en kreeg daar ook dezelfde melding.
Huytink
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Huytink wrote:
Mijn zusje was wel aan het streamen via de app. Zij kon echter wel gewoon kijken, maar gaf wel aan dat ze er soms werd uitgegooid maar er daarna weer in kom. Op het moment dat zij eruit was kon ik er wel in en zij niet. Vervolgens ging ik er weer uit en kon zij er weer in. Vermoedelijk was zij dus 1 van de streams, maar werd er ook nog door twee andere gebruik gemaakt van ons account.
Heel helder, dank voor deze toelichting en daarmee denk ik ook dat we de oorzaak te pakken hebben!

Het kan voorkomen dat een stream onderbroken wordt (zoals bij je zusje), maar dat daarbij de stream aan onze kant als 'actief' blijft hangen. Je zusje klikt opnieuw hetzelfde programma aan en kijkt verder via stream #2, maar je merkt niet dat Ziggo GO dit als 2e steam pakt. Totdat het nog 2x voorkomt en dan zit je ineens aan stream 4 en zul je deze foutmelding krijgen. Of in jouw geval waarbij er blijkbaar twee streams zijn blijven hangen en jullie ombeurten van de derde gebruik konden maken.

Deze vastgelopen 'actieve' streams verdwijnen wel na enige tijd dus ik verwacht dat je er nu geen last meer van hebt, klopt dat?
Mark Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 5155Reacties
  • 587Oplossingen
  • 1861Likes

Update: inmiddels heb ik wat meer informatie over de werking van Ziggo GO met betrekking tot het login systeem.

De app checkt inderdaad niet elke keer of de Mijn Ziggo gegevens waarmee hij is ingelogd nog kloppen, maar dat gebeurt eens in de 14 dagen. Mocht het dus voorkomen dat ex-huisgenoten of dergelijke veel gebruikmaken van jouw Mijn Ziggo account zonder toestemming kun je je Mijn Ziggo login wijzigen en na maximaal 14 dagen ben je verlost van de ongenode gasten.

Ik vermoed echter dat de meeste gevallen van deze foutmelding (maximaal aantal streams bereikt) veroorzaakt wordt door een stream die vastloopt en op de achtergrond nog 'actief' is voor enige tijd. Dat is veel sneller opgelost, kwestie van uren (weet niet exact hoe lang).
Mark Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 5155Reacties
  • 587Oplossingen
  • 1861Likes

Mark Ziggo wrote:
LangeACL, melenser, paulinreroos, cjcgvanlaarhoven, paulmirk.

Aan jullie allemaal, wie nog steeds problemen ervaart hiermee. Kunnen jullie mij een privébericht sturen met de Mijn Ziggo gebruikersnaam waar het probleem mee speelt? Dan ga ik onderzoeken of we hier een oplossing voor hebben via een achterliggend systeem.

Beste Mark,

Ik heb ook dit probleem
kunt u mij helpen
wil het apparaat waar mijn ex op kijkt ioad wil ik eraf hebben
heb mijn wachtwoord gewijzigd maar kan zelf ook nog op de app zonder mijn wachtwoord wijzigen.

hoop dat u mij verder kunt helpen

groeten

Femke
Femmie08
Gedreven Ontdekker
  • 6Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Femmie08 Hoi Femke, welkom op onze Community!

Heb je de volgende informatie voor mij?

  • Op welke apparaten gebruik je zelf Ziggo GO?
  • Wanneer heb je het Mijn Ziggo wachtwoord gewijzigd?
Mark Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 5155Reacties
  • 587Oplossingen
  • 1861Likes

Mark Ziggo wrote:
Femmie08 Hoi Femke, welkom op onze Community!

Heb je de volgende informatie voor mij?

  • Op welke apparaten gebruik je zelf Ziggo GO?
  • Wanneer heb je het Mijn Ziggo wachtwoord gewijzigd?

Beste
Mark Ziggo wrote:
Femmie08 Hoi Femke, welkom op onze Community!

Heb je de volgende informatie voor mij?

  • Op welke apparaten gebruik je zelf Ziggo GO?
  • Wanneer heb je het Mijn Ziggo wachtwoord gewijzigd?


Beste Mark
dank voor de snelle reactie
ik zelf gebruik de app op mijn iphone 8.
ik heb het wachtwoord gisteren gewijzigd op de site
alleen bemerkte ik dat ik alsnog zonder het opnieuw hoeven onvoeren van het nieuwe wachtwoord op de app kon

groeten Femke
Femmie08
Gedreven Ontdekker
  • 6Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes