LangeACL

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Ziggo GO afmelden alle apparaten

Het zou een fijne functie zijn in de ZiggoGo app, om het mogelijk te maken de app af te melden op alle apparaten, indien een wachtwoord gelekt is en bepaalde personen geen toegang horen te krijgen tot de app. Daarnaast zou het ook fijn zijn om te kunnen zien waar de app allemaal ingelogd is.
90 Reacties 90
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Femmie08 wrote:
ik heb het wachtwoord gisteren gewijzigd op de site
alleen bemerkte ik dat ik alsnog zonder het opnieuw hoeven onvoeren van het nieuwe wachtwoord op de app kon

Ik zie bij jou inderdaad ook een ander apparaat (iPad 2) wat zo nu en dan gebruikmaakt van Ziggo GO. Dan vrees ik dat ik niets anders kan doen dan je te adviseren om (maximaal) 14 dagen te wachten. Elke 14 dagen checkt de app of de login nog geldig is, dus na de volgende check op dat apparaat zal je ex geen toegang meer hebben tot jouw Ziggo GO account.
Femmie08

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Mark Ziggo wrote:

Femmie08 wrote:
ik heb het wachtwoord gisteren gewijzigd op de site
alleen bemerkte ik dat ik alsnog zonder het opnieuw hoeven onvoeren van het nieuwe wachtwoord op de app kon
Ik zie bij jou inderdaad ook een ander apparaat (iPad 2) wat zo nu en dan gebruikmaakt van Ziggo GO. Dan vrees ik dat ik niets anders kan doen dan je te adviseren om (maximaal) 14 dagen te wachten. Elke 14 dagen checkt de app of de login nog geldig is, dus na de volgende check op dat apparaat zal je ex geen toegang meer hebben tot jouw Ziggo GO account.

Dag Mark,
fijn om te horen dat over 2 weken de login gecheckt wordt en het dan niet meer mogelijk is om te kijken als je het nieuwe wachtwoord niet meer hebt.
Dan zal ik dat bij mijn eigen app ook merken.

bedankt voor het uitzoeken!
Femmie08

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Kan je trouwens zien wanneer de laatste log in is geweest? Groeten
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Je bedoelt de laatste keer dat de Ziggo GO app op de iPad (of jouw iPhone) de login gecheckt heeft, dus wanneer de 14 dagen afgelopen zullen zijn? Dat kan ik niet zien helaas.
Femmie08

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Mark Ziggo wrote:
Hoi allemaal, ik heb dit topic al een tijdje in de gaten en vind het ook een goede suggestie.

Daarbij wel de opmerking: Je Mijn Ziggo account is persoonlijk, deel deze niet met mensen die je geen toegang wilt geven tot jouw persoonlijke gegevens.
Hierop zijn natuurlijk uitzonderingen en daarvoor zou deze functie een uitkomst zijn.

Hoe en of we deze functie implementeren zijn we nog niet uit, maar de mogelijkheden worden onderzocht.
Er kan bijvoorbeeld een knop komen waarmee je alle apparaten afmeldt, maar ook een aanpassing waardoor alle apparaten automatisch worden afgemeld zodra je je Mijn Ziggo wachtwoord wijzigt. En wie weet wordt er nog iets veel beters bedacht door jullie of één van onze ontwikkelaars.

Als je ideeën hebt over hoe dit het handigst toegepast kan worden, deel het met ons!

Dag Mark
twee weken geleden heb je mijn vraag behandeld over dat iemand onterecht mee kijkt op mijn ziggo.
Ik heb het wachtwoord toen aangepast dn jij zei ziggo ververst iedere twee weken om te kijken of het wachtwoord nog over een komt. Ik heb zelf ook de ziggo go app maar nu twee weken later kan ik nog steeds in de app met mijn oude wachtwoord.
kan hier iets aan gedaan worden. Gaat het wisselen van media box helpen? Of moet ik mijn abonnemnt opzeggen? Groeten Femke
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Femmie08 wrote:
Dag Mark
twee weken geleden heb je mijn vraag behandeld over dat iemand onterecht mee kijkt op mijn ziggo.
Ik heb het wachtwoord toen aangepast dn jij zei ziggo ververst iedere twee weken om te kijken of het wachtwoord nog over een komt. Ik heb zelf ook de ziggo go app maar nu twee weken later kan ik nog steeds in de app met mijn oude wachtwoord.
kan hier iets aan gedaan worden. Gaat het wisselen van media box helpen? Of moet ik mijn abonnemnt opzeggen? Groeten Femke

Dan werkt dit niet zoals de ontwikkelaars het bedoeld hebben (of dit is zonder aankondiging weer gewijzigd). Ik zal eens informeren wat de mogelijkheden zijn en waarom het niet werkt zoals beloofd!
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Femmie08 - Korte update omdat het wat langer duurt, de vraag ligt bij de juiste afdeling en er wordt naar gekeken. In afwachting van hun reactie.
Femmie08

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Mark Ziggo wrote:
Femmie08 - Korte update omdat het wat langer duurt, de vraag ligt bij de juiste afdeling en er wordt naar gekeken. In afwachting van hun reactie.

Dag Mark
top dat je mij zo op de hoogte houdt
betere service dan telefonisch
ik wacht nog eveb af
groeten Femke
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hey Femmie08, ik heb nog geen uitleg gekregen over het verlopen van de login en hoe dat precies in elkaar steekt. Maar ik zie nu geen iPad 2 meer recent actief op jouw account dus ik vermoed dat je ex eruit gegooid is!
Remco Fens

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb sinds gister ook dit probleem!!!
We wilden voetbal kijken en ik kreeg te zien er zijn al drie live streams.
Erg vreemd daar ik de enige ben die dit gebruikt!
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Remco Fens wrote:
Ik heb sinds gister ook dit probleem!!!
We wilden voetbal kijken en ik kreeg te zien er zijn al drie live streams.
Erg vreemd daar ik de enige ben die dit gebruikt!

Je hebt op 17 april je wachtwoord gewijzigd zie ik, mocht iemand anders toch je Mijn Ziggo wachtwoord hebben buitgemaakt zal hij/zij na enige tijd vanzelf uit Ziggo GO gegooid worden. Bij Femmie08 duurde het uiteindelijk 22 dagen.
Ketel1

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mark Ziggo kunt u mij ook helpen? Iemand maakt ongewenst gebruik van mijn ziggo go app. Wachtwoord is aangepast maar diegene wordt niet uitgelogd. Kunt u de actieve app gebruikers uitloggen?
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Ketel1 wrote:
Iemand maakt ongewenst gebruik van mijn ziggo go app. Wachtwoord is aangepast maar diegene wordt niet uitgelogd. Kunt u de actieve app gebruikers uitloggen?

Nee dat kan ik niet, de ingelogde gebruikers worden vanzelf uitgelogd na enige tijd (de ontwikkelaars zeggen max 14 dagen, maar bij de vorige casus duurde het circa 22 dagen).
HJHUIS

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mark, is er inmiddels eindelijk iets aangepast zodat je wel alle gebruikers in een keer kan uitloggen? Dit duurt nu wel erg lang. Ik moet nu dus ook maximaal 14 (of 22) dagen gaan wachten? Kan toch niet?
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
HJHUIS wrote:
Mark, is er inmiddels eindelijk iets aangepast zodat je wel alle gebruikers in een keer kan uitloggen? Dit duurt nu wel erg lang. Ik moet nu dus ook maximaal 14 (of 22) dagen gaan wachten? Kan toch niet?

Ik kan er doekjes om winden, maar nee, deze optie bestaat nog steeds niet. Je zult moeten afwachten.
HJHUIS

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor je snelle reactie. Ondanks dat het niet is wat ik had gehoopt te horen, toch bedankt.
Mpost

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik lees op dit forum meerdere topics waar mensen van Ziggo aangeven dat na het wijzigen van je wachtwoord, binnen 14 (tot 22) dagen automatisch uitgelogd wordt. Dit is niet waar. Ik heb dit zelf getest op verschillende apparaten. Uitloggen gebeurt niet. Zelfs niet na een aantal maanden.

Mocht er een functie zijn die automatisch uitlogt, na een x aantal dagen, dan is het ook precies na 14 dagen en niet de ene keer 14 dagen en de andere keer 22 dagen.

Wanneer wordt deze functie nu echt een keer ingebouwd?
Joanne1986

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bij mij hetzelfde geval. Wachtwoord veranderd en nog blijft mijn Ziggo Go ingelogd op alle apparaten. Mijn ex zit dus lekker op mijn kosten tv te kijken.
Kan dit niet opgelost worden? Netflix en Spotify hebben deze functie ook.
RobertKoopman

Level 7
  • 915Posts
  • 86Oplossingen
  • 253Likes
Dit speelt nu al zo lang dat ik denk dat het gewoon nooit komt.
Veiligheid hoog in het vaandel maar de daadwerkelijke uitwerking daarvan lijkt echt nergens op.
1 bitje verkeerd bij een uitgaande mail en gelijk de blokkade erop maar even simpel alles uitloggen is niet te verzinnen.
Joanne1986

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Is het anders niet mogelijk om mijn huidige abonnement op te zeggen met daarbij behorende klantnr en dan een nieuw pakket te nemen met een nieuwe klantnr?
Ik word er een beetje moedeloos van..
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic