Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @Tapmeester , dat is niet nodig. De geldigheid van de tokens is wel al veel korter dan voorheen. Bij een ingelogd account wordt na een wachtwoordwijziging sneller om het nieuwe wachtwoord gevraagd. Dus dat is een kwestie van tijd dat je ex uitgelogd wordt. Zodra we hierover concreet nieuws hebben, posten we dit uiteraard gelijk op onze Community.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Mark Ziggo wrote:
Aan jullie allemaal, wie nog steeds problemen ervaart hiermee. Kunnen jullie mij een privébericht sturen met de Mijn Ziggo gebruikersnaam waar het probleem mee speelt? Dan ga ik onderzoeken of we hier een oplossing voor hebben via een achterliggend systeem.
Steefff wrote:
Beste Marco,
Ik kan jouw geen prive bericht sturen maar wil wel graag gebruik maken van bovenstaande.
Hoe kan ik met je in contact komen?
Groet
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.