Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo @Woudwous! Welkom op de Ziggo Community!
Ah kan mij goed voorstellen dat je deze optie graag wilt hebben. De wens is bij ons bekend, maar er is nog geen concreet nieuws hierover.
Dus ik moet dus mijn Ziggo account opzeggen om mijn ex er vanaf te krijgen, dat kan toch niet Ziggo!!!
Goedemorgen @Tapmeester , dat is niet nodig. De geldigheid van de tokens is wel al veel korter dan voorheen. Bij een ingelogd account wordt na een wachtwoordwijziging sneller om het nieuwe wachtwoord gevraagd. Dus dat is een kwestie van tijd dat je ex uitgelogd wordt. Zodra we hierover concreet nieuws hebben, posten we dit uiteraard gelijk op onze Community.
Goedemiddag, heb ww 2 maanden geleden veranderd, hoe kan ik zien dat degene niet meer is ingelogd op mijn ziggo go? Zie wel staan gedeeld profiel?
Je kunt in onze app niet zien welke apparaten zijn ingelogd, @Tapmeester .
Standaard is een gedeeld profiel actief op je account. Dat heeft te maken met de kijkprofielen. Kijk maar eens op deze pagina over uitleg hierover. Dat staat los van het aantal ingelogde / verbonden apparaten.
Ok, dus best kans dat ze al uitgelogd is, thanks for info!!
Ik ben benieuwd hoelang apparaten nog ingelogd blijven als je je gebruikersnaam en/of wachtwoord wijzigt voor ZiggoGo. Is hier al wat meer over bekend ?
Hi @Chris1974! Ik snap dat je hier nieuwsgierig naar bent! Op dit moment is het nog steeds hetzelfde als voorheen. Zodra er een wijziging plaatsvind, wordt je automatisch uitgelogd in een korte periode! 🙂
Hi @Carlien mag ik vragen hoelang het nu duurt voordat je automatisch uitgelogd wordt ?
Is helaas niet precies bekend! Dit is soms binnen een dag maar kan ook 2 weken duren ;-)!
@Carlien Dankjewel ! 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.