LangeACL

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Ziggo GO afmelden alle apparaten

Het zou een fijne functie zijn in de ZiggoGo app, om het mogelijk te maken de app af te melden op alle apparaten, indien een wachtwoord gelekt is en bepaalde personen geen toegang horen te krijgen tot de app. Daarnaast zou het ook fijn zijn om te kunnen zien waar de app allemaal ingelogd is.
90 Reacties 90
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hallo @Woudwous! Welkom op de Ziggo Community! 

Ah kan mij goed voorstellen dat je deze optie graag wilt hebben. De wens is bij ons bekend, maar er is nog geen concreet nieuws hierover.

Tapmeester

Level 3
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Dus ik moet dus mijn Ziggo account opzeggen om mijn ex er vanaf te krijgen, dat kan toch niet Ziggo!!! 

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Goedemorgen @Tapmeester , dat is niet nodig. De geldigheid van de tokens is wel al veel korter dan voorheen. Bij een ingelogd account wordt na een wachtwoordwijziging sneller om het nieuwe wachtwoord gevraagd. Dus dat is een kwestie van tijd dat je ex uitgelogd wordt. Zodra we hierover concreet nieuws hebben, posten we dit uiteraard gelijk op onze Community.

Tapmeester

Level 3
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Goedemiddag, heb ww 2 maanden geleden veranderd, hoe kan ik zien dat degene niet meer is ingelogd op mijn ziggo go? Zie wel staan gedeeld profiel?

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Je kunt in onze app niet zien welke apparaten zijn ingelogd, @Tapmeester

Standaard is een gedeeld profiel actief op je account. Dat heeft te maken met de kijkprofielen. Kijk maar eens op deze pagina over uitleg hierover. Dat staat los van het aantal ingelogde / verbonden apparaten.

Tapmeester

Level 3
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ok, dus best kans dat ze al uitgelogd is, thanks for info!!

Chris1974

Level 4
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Ik ben benieuwd hoelang apparaten nog ingelogd blijven als je je gebruikersnaam en/of wachtwoord wijzigt voor ZiggoGo. Is hier al wat meer over bekend ?

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hi @Chris1974! Ik snap dat je hier nieuwsgierig naar bent! Op dit moment is het nog steeds hetzelfde als voorheen. Zodra er een wijziging plaatsvind, wordt je automatisch uitgelogd in een korte periode! 🙂 

Chris1974

Level 4
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Hi @Carlien mag ik vragen hoelang het nu duurt voordat je automatisch uitgelogd wordt ? 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Is helaas niet precies bekend! Dit is soms binnen een dag maar kan ook 2 weken duren ;-)! 

Chris1974

Level 4
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

@Carlien Dankjewel ! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic