@Mark Ziggo en @Ronald Ziggo ,
is er reeds een oplossing voor dit probleem?
Mijn Ziggo(Go) gegevens worden door bedoelde gebruikers te vaak gebruikt. Ik wilde daarom de toegang ontzeggen maar zelfs na het aanpassen van het wachtwoord kunnen deze gebruikers nog gebruik maken van mijn diensten zonder dat ik daar invloed op heb.
Ik heb daarom het volgende verzoek:
# bug // kunnen jullie zorgen dat deze Security bug word opgelost. Het resetten van mijn wachtwoord zou de toegang tot mijn diensten (ingelogd) met het oude wachtwoord per direct moeten blokkeren en het invullen van het (nieuwe) wachtwoord moeten afdwingen en dat doet het klaarblijkelijk niet. Uiteraard kan deze check toegevoegd worden bij het openen van de beschikbare apps.
# change // kunnen jullie een functie bieden waarmee jullie inzicht geven welke apparaten zijn ingelogd en deze apparaten uitgelogd kunnen worden.
Ik kon mij eigenlijk niet voorstellen dat deze tread de afgelopen 2jaar niet is opgepikt door jullie security team.
Gegevens kunnen ook onbedoeld op straat komen te liggen en de gebruiker (Eigenaar van het account) zou ten alle tijde in staat moeten zijn authenticatie gegevens te resetten en onbedoelde gebruikers toegang te ontzeggen.
Zelf ben ik werkzaam in de IT en heb af en toe te maken met de bouw of het testen van authenticatie modules. Wat hier gebeurd kan naar mijn mening in 2020 echt niet en zou per direct moeten worden opgelost.
Graag verneem ik van jullie.
Hartelijke groet,
Steven Nijholt