LangeACL

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Ziggo GO afmelden alle apparaten

Het zou een fijne functie zijn in de ZiggoGo app, om het mogelijk te maken de app af te melden op alle apparaten, indien een wachtwoord gelekt is en bepaalde personen geen toegang horen te krijgen tot de app. Daarnaast zou het ook fijn zijn om te kunnen zien waar de app allemaal ingelogd is.
90 Reacties 90
Rib

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey hey.
Ook ik heb het zelfde probleem als iedereen hier bóven. Krijg steeds een melding dat er te veel zijn aangemeld. Is echt k..
Denk door mijn ex. Die pist op me is.haha.
Ook dingen die ik wil opnemen verdwijnen stééds.
Dus dan neemt hij niks op.
Zoals al eerder beschreven. Netflix heeft dit ook.
Dus zal toch niet zo heel moeilijk zijn?
Dalijk hebben we geen keus om over te stappen naar een andere provider. Dan is het tenminste opgelost.
Rib

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nog iets nieuws op dit gebied?
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Helaas Rib, tot zover nog geen nieuws, het is doorgezet naar product ontwikkeling.

Gr,
Rib

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ok. Thanks voor je antwoord.
En goed dat jullie r mee bezig zijn.
Dit kost jullie ook geld denk.
Zij neemt nu geen andere provider omdat ze toch op mijn account nog kan kijken.
En zij is denk echt niet de enige
Maar dat ze mijn kan blijven narren is echt niet fijn.
RobertKoopman

Level 7
  • 915Posts
  • 86Oplossingen
  • 253Likes
Waarom wijzig je dan niet gewoon je wachtwoord?
Zou ik zeker snel doen voordat iemand anders dat doet!
Rib

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb ik gedaan.
Maar dit heeft geen effect op ziggo go.
Op ziggo site kan zij niet meer inloggen.
Dat is juist waar ik en vele vele andere last van hébben.
Had je wel gelezen waar deze topic over gaat?
Thanks voor mee denken maar dit moet ziggo oplossen
Rarothedude

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zou inderdaad fijn zijn als je gewoon in 1 keer overal kan uitloggen. Ze bieden functie maar enkel in browsers
Johan G

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
is er inmiddels al een oplossing??
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Johan G wrote:
is er inmiddels al een oplossing??
Helaas, deze functie bestaat nog niet. Ik heb geen nieuws in dezen.
Heydarie1988

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mark hier ook zelfde probleem,

heb wel nieuwe topic aangemaakt, later pas kwam ik deze te lezen.

kunnen jullie niet ons hiermee helpen?
ik kan ook niet ziggo app gebruiken, is toch bizar, we betalen wel voor !
Huytink

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Mark Ziggo wrote:
LangeACL, melenser, paulinreroos, cjcgvanlaarhoven, paulmirk.

Aan jullie allemaal, wie nog steeds problemen ervaart hiermee. Kunnen jullie mij een privébericht sturen met de Mijn Ziggo gebruikersnaam waar het probleem mee speelt? Dan ga ik onderzoeken of we hier een oplossing voor hebben via een achterliggend systeem.


Ik ervaar hetzelfde probleem. Hoe kan ik je een bericht sturen?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Huytink Je kunt Mark Ziggo alleen een bericht sturen als hij je uitnodigd en je volgt.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators eens in de paar werkdagen langskomen in ieder topic, dus dat kan nog een paar dagen duren.
Heydarie1988

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mark Ziggo kan je mij aub volgen? Dan kan ik je mijn inlog gegevens toesturen.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Huytink Heydarie1988, gelukkig kan ik jullie gebruikersnaam achterhalen uit het adres wat je ingevuld hebt bij je profiel, deze nogmaals sturen in een privébericht is niet nodig.

(Tenzij je ingelogd bent op het account van iemand anders en dan is de foutmelding wel te verklaren natuurlijk! :wink:)

Ik heb nog een paar vraagjes voor jullie:

  • Wanneer speelde de foutmelding voor het eerst?
  • Wat deed je vlak daarvoor? (Was je bijvoorbeeld al Ziggo GO aan het kijken op een apparaat, maar liep de app vast o.i.d.)
  • Speelt deze foutmelding nu op alle apparaten waarop je probeert in te loggen en een stream te starten?
Huytink

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Mark Ziggo wrote:
Huytink Heydarie1988, gelukkig kan ik jullie gebruikersnaam achterhalen uit het adres wat je ingevuld hebt bij je profiel, deze nogmaals sturen in een privébericht is niet nodig.

(Tenzij je ingelogd bent op het account van iemand anders en dan is de foutmelding wel te verklaren natuurlijk! :wink:)

Ik heb nog een paar vraagjes voor jullie:

  • Wanneer speelde de foutmelding voor het eerst?
  • Wat deed je vlak daarvoor? (Was je bijvoorbeeld al Ziggo GO aan het kijken op een apparaat, maar liep de app vast o.i.d.)
  • Speelt deze foutmelding nu op alle apparaten waarop je probeert in te loggen en een stream te starten?


Hi Mark,

Ik had zelf gister voor het eerst met deze foutmelding te maken. Ik begreep echter van mijn zusje dat ze hem al wel eens eerder heeft gehad. Exacte datum daarvan weet ik niet.

Wat ik deed was het openen van de app. Ik ben standaard ingelogd. Ik kreeg gelijk de melding dat het maximum aantal streams bereikt was. Ik was dus nog niet aan het kijken via de app. Vervolgens heb ik naar mijn ouders en zusje gebeld. Mijn ouders zaten niet op de app of laptop, maar keken gewoon televisie. Mijn zusje was wel aan het streamen via de app. Zij kon echter wel gewoon kijken, maar gaf wel aan dat ze er soms werd uitgegooid maar er daarna weer in kom. Op het moment dat zij eruit was kon ik er wel in en zij niet. Vervolgens ging ik er weer uit en kon zij er weer in. Vermoedelijk was zij dus 1 van de streams, maar werd er ook nog door twee andere gebruik gemaakt van ons account. (Telt het rechtstreeks op de tv gebruik maken van de kanalen van Ziggo ook als 1 streamer?)

Zowel via de app als op de laptop kreeg ik de melding. Mijn vader heeft het ook op zijn laptop geprobeerd en kreeg daar ook dezelfde melding.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Huytink wrote:
Mijn zusje was wel aan het streamen via de app. Zij kon echter wel gewoon kijken, maar gaf wel aan dat ze er soms werd uitgegooid maar er daarna weer in kom. Op het moment dat zij eruit was kon ik er wel in en zij niet. Vervolgens ging ik er weer uit en kon zij er weer in. Vermoedelijk was zij dus 1 van de streams, maar werd er ook nog door twee andere gebruik gemaakt van ons account.
Heel helder, dank voor deze toelichting en daarmee denk ik ook dat we de oorzaak te pakken hebben!

Het kan voorkomen dat een stream onderbroken wordt (zoals bij je zusje), maar dat daarbij de stream aan onze kant als 'actief' blijft hangen. Je zusje klikt opnieuw hetzelfde programma aan en kijkt verder via stream #2, maar je merkt niet dat Ziggo GO dit als 2e steam pakt. Totdat het nog 2x voorkomt en dan zit je ineens aan stream 4 en zul je deze foutmelding krijgen. Of in jouw geval waarbij er blijkbaar twee streams zijn blijven hangen en jullie ombeurten van de derde gebruik konden maken.

Deze vastgelopen 'actieve' streams verdwijnen wel na enige tijd dus ik verwacht dat je er nu geen last meer van hebt, klopt dat?
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Update: inmiddels heb ik wat meer informatie over de werking van Ziggo GO met betrekking tot het login systeem.

De app checkt inderdaad niet elke keer of de Mijn Ziggo gegevens waarmee hij is ingelogd nog kloppen, maar dat gebeurt eens in de 14 dagen. Mocht het dus voorkomen dat ex-huisgenoten of dergelijke veel gebruikmaken van jouw Mijn Ziggo account zonder toestemming kun je je Mijn Ziggo login wijzigen en na maximaal 14 dagen ben je verlost van de ongenode gasten.

Ik vermoed echter dat de meeste gevallen van deze foutmelding (maximaal aantal streams bereikt) veroorzaakt wordt door een stream die vastloopt en op de achtergrond nog 'actief' is voor enige tijd. Dat is veel sneller opgelost, kwestie van uren (weet niet exact hoe lang).
Femmie08

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Mark Ziggo wrote:
LangeACL, melenser, paulinreroos, cjcgvanlaarhoven, paulmirk.

Aan jullie allemaal, wie nog steeds problemen ervaart hiermee. Kunnen jullie mij een privébericht sturen met de Mijn Ziggo gebruikersnaam waar het probleem mee speelt? Dan ga ik onderzoeken of we hier een oplossing voor hebben via een achterliggend systeem.

Beste Mark,

Ik heb ook dit probleem
kunt u mij helpen
wil het apparaat waar mijn ex op kijkt ioad wil ik eraf hebben
heb mijn wachtwoord gewijzigd maar kan zelf ook nog op de app zonder mijn wachtwoord wijzigen.

hoop dat u mij verder kunt helpen

groeten

Femke
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Femmie08 Hoi Femke, welkom op onze Community!

Heb je de volgende informatie voor mij?

  • Op welke apparaten gebruik je zelf Ziggo GO?
  • Wanneer heb je het Mijn Ziggo wachtwoord gewijzigd?
Femmie08

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Mark Ziggo wrote:
Femmie08 Hoi Femke, welkom op onze Community!

Heb je de volgende informatie voor mij?

  • Op welke apparaten gebruik je zelf Ziggo GO?
  • Wanneer heb je het Mijn Ziggo wachtwoord gewijzigd?

Beste
Mark Ziggo wrote:
Femmie08 Hoi Femke, welkom op onze Community!

Heb je de volgende informatie voor mij?

  • Op welke apparaten gebruik je zelf Ziggo GO?
  • Wanneer heb je het Mijn Ziggo wachtwoord gewijzigd?


Beste Mark
dank voor de snelle reactie
ik zelf gebruik de app op mijn iphone 8.
ik heb het wachtwoord gisteren gewijzigd op de site
alleen bemerkte ik dat ik alsnog zonder het opnieuw hoeven onvoeren van het nieuwe wachtwoord op de app kon

groeten Femke
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic