Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Johan G wrote:Helaas, deze functie bestaat nog niet. Ik heb geen nieuws in dezen.
is er inmiddels al een oplossing??
Mark Ziggo wrote:
LangeACL, melenser, paulinreroos, cjcgvanlaarhoven, paulmirk.
Aan jullie allemaal, wie nog steeds problemen ervaart hiermee. Kunnen jullie mij een privébericht sturen met de Mijn Ziggo gebruikersnaam waar het probleem mee speelt? Dan ga ik onderzoeken of we hier een oplossing voor hebben via een achterliggend systeem.
Mark Ziggo wrote:
Huytink Heydarie1988, gelukkig kan ik jullie gebruikersnaam achterhalen uit het adres wat je ingevuld hebt bij je profiel, deze nogmaals sturen in een privébericht is niet nodig.
(Tenzij je ingelogd bent op het account van iemand anders en dan is de foutmelding wel te verklaren natuurlijk! :wink:)
Ik heb nog een paar vraagjes voor jullie:
- Wanneer speelde de foutmelding voor het eerst?
- Wat deed je vlak daarvoor? (Was je bijvoorbeeld al Ziggo GO aan het kijken op een apparaat, maar liep de app vast o.i.d.)
- Speelt deze foutmelding nu op alle apparaten waarop je probeert in te loggen en een stream te starten?
Huytink wrote:Heel helder, dank voor deze toelichting en daarmee denk ik ook dat we de oorzaak te pakken hebben!
Mijn zusje was wel aan het streamen via de app. Zij kon echter wel gewoon kijken, maar gaf wel aan dat ze er soms werd uitgegooid maar er daarna weer in kom. Op het moment dat zij eruit was kon ik er wel in en zij niet. Vervolgens ging ik er weer uit en kon zij er weer in. Vermoedelijk was zij dus 1 van de streams, maar werd er ook nog door twee andere gebruik gemaakt van ons account.
Mark Ziggo wrote:
LangeACL, melenser, paulinreroos, cjcgvanlaarhoven, paulmirk.
Aan jullie allemaal, wie nog steeds problemen ervaart hiermee. Kunnen jullie mij een privébericht sturen met de Mijn Ziggo gebruikersnaam waar het probleem mee speelt? Dan ga ik onderzoeken of we hier een oplossing voor hebben via een achterliggend systeem.
Mark Ziggo wrote:
Femmie08 Hoi Femke, welkom op onze Community!
Heb je de volgende informatie voor mij?
- Op welke apparaten gebruik je zelf Ziggo GO?
- Wanneer heb je het Mijn Ziggo wachtwoord gewijzigd?
Mark Ziggo wrote:
Femmie08 Hoi Femke, welkom op onze Community!
Heb je de volgende informatie voor mij?
- Op welke apparaten gebruik je zelf Ziggo GO?
- Wanneer heb je het Mijn Ziggo wachtwoord gewijzigd?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.