Dubbel10

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wifi gastnetwerk koppelen aan Facebook like voordat gasten toegang krijgen?

Goedemiddag,

Bij mij op de zaak heb ik een wifi gast netwerk aangemaakt. Hier heb ik nu gewoon een wachtwoord voor wat ik geef aan mijn gasten.
Graag zou ik willen dat gasten onze facebookpagina moeten liken of inchecken om toegang te krijgen tot onze gast wifi. Op welke manier kan ik dit toevoegen?

Daarnaast zou ik dan graag qr codes willen hebben die gasten kunnen scannen waardoor ze direct op de facebook login pagina komen om verbinding te maken met ons netwerk.

Wie o wie kan mij hierbij assisteren?

Alvast bedankt! 

Groetjes Marije

Dartcafé Dubbel10
Arnhem

5 Reacties 5
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Voor dat soort functies moet je een geavanceerde router (bijv. FRITZ!Box) hebben, ziggo apparatuur is daar niet geschikt voor.

efok

Level 17
  • 4014Posts
  • 219Oplossingen
  • 1594Likes

Gezien de reputatie van Facebook zou ik dit soort constructies dus mijden. Voor mij in elk geval reden om jouw gast WiFi absoluut links te laten liggen. Dit kan allemaal prima zonder die datahongerige gigant ertussen. En min of meer afdwingen dat mensen iets leuk vinden? Ik vind dat echt heel raar.

Foursa1989

Level 3
  • 30Posts
  • 2Oplossingen
  • 8Likes
efok wrote:

Gezien de reputatie van Facebook zou ik dit soort constructies dus mijden. Voor mij in elk geval reden om jouw gast WiFi absoluut links te laten liggen. Dit kan allemaal prima zonder die datahongerige gigant ertussen. En min of meer afdwingen dat mensen iets leuk vinden? Ik vind dat echt heel raar.

Compleet mee eens, op die manier adverteren vind ik niet kunnen.

Daarbij zou ik het sterk afraden, zorg voor veel negatieve reclame.... 

Maar goed das mijn mening / gedachte.

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes
efok wrote:

Gezien de reputatie van Facebook...

 

Ik denk dat de TS dáárover helemaal niet over heeft nagedacht.


We weten het allang, maar dit is weer typisch ‘Big-Data’: bijna alles om klanten-data te verkrijgen is toegestaan.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic