Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
K_Hlo wrote:
Home toets
Dat lijkt mij ook handig ja. Of bijv bij 2x drukken ofzo. Laat het een instelbare toetselactie zijn. Dan kan iedereen zelf bepalen welk onderdeel er geopend kan worden.
Je kunt dit eventueel wel snel doen via Voice Control met het commando 'Opnames'
Kijklijst
Deze kun je gewoon opschonen door het item te openen en 'Verwijder van je kijklijst' te kiezen. Of door het item te selecteren en dan de knop met de drie bolletjes (rechts van de navigatientoetsen) in te drukken en de optie 'Verwijder van Kijklijst' te kiezen.
VoiceControl
Heb je deze lijst van Ziggo al eens bekeken? Handig overzicht met VC commando's:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/mediabox-next/stembesturing/
Mappen aanmaken
Mappen zou fijn zijn ja. Ook handig als je opnames onder je eigen profiel kunt opslaan. Kan eenieder een eigen profiel aanmaken inclusief eigen Kijklijst, opnames etc.
Leeftijdsgrens
zoek maar eens op dit forum op 'leeftijdsgrens' of 'pincode'. Er zijn meerdere topics over dit probleem.
En je hebt een mooie lijst met punten gemaakt ??
Ok ik heb de Next nu een paar weken in gebruik en ben over het algemeen tevreden over de werking in de zin van weinig storing, geen haperende beelden, alle opnames (vooralsnog) lang genoeg opgenomen met de standaard 5 minuten voor en 15 minuten na.
Maar natuurlijk heb ik ook wel wat verbeterpuntjes:
That's it!
(for now… 😉 )
@Poesiemau schreef: “Tv-gids: waarom klopt de tijd en tijdlijn bij de programma's niet met de daadwerkelijke tijd? Ik bedoel dus die regel bovenin met tijden en dat verticale streepje over programma's heen.”
Dit kan opgelost worden door 30 seconden de stroom van de Next te halen.
Ik kwam ergens tegen dat dit in een volgende update opgelost wordt.
Be rt wrote:
@Poesiemau schreef: “Tv-gids: waarom klopt de tijd en tijdlijn bij de programma's niet met de daadwerkelijke tijd? Ik bedoel dus die regel bovenin met tijden en dat verticale streepje over programma's heen.”
Dit kan opgelost worden door 30 seconden de stroom van de Next te halen.
Ik kwam ergens tegen dat dit in een volgende update opgelost wordt.
Bert, je bent de goeiste! Ik ga het proberen 🙂
Mijn wenslijst voor de mediabox next zou zijn:
Om zelf extra opname tijd toe te kunnen voegen. Zowel voor als na het programma.
Toevoeging van de Spotify app.
Iets duidelijker ondertiteling.
Hopelijk is dit te realiseren.
Mi666 wrote:
Mijn wenslijst voor de mediabox next zou zijn:
Om zelf extra opname tijd toe te kunnen voegen. Zowel voor als na het programma.
Toevoeging van de Spotify app.
Iets duidelijker ondertiteling.
Hopelijk is dit te realiseren.
extra opname tijd voor en achter de opname dat is niet mogelijk om
dat als je een programma opneem wordt het niet individueel voor jou opgenomen maar komt het programma in jou opname lijst te staan de programma’s staan op een grote server eigelijk is het enige dat er gebeurt dat je een opname reserveert in jou opnamelijst
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.