Ik begrijp inmiddels dat de screensaver niet uit te zetten valt als de radio speelt.
Ik zou graag zien dat Ziggo een soortgelijke oplossing gaat bieden zoals concurrent KPN al lang gerealiseerd heeft. Als de radio via televisie speelt kan het beeld scherm in slaapstand gezet worden.
Elders op deze community wordt geschreven dat de screensaver er op verzoek van klanten is gekomen, dus lijkt me het logisch dat de slaapstand er ook komt op verzoek van klanten.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Met sommige televisies is het beeldscherm uit te zetten dat heeft meer nut dan de TV ontvanger.
De meest ideale oplossing is de ontvanger direct verbinden met een audiosysteem dan hoeft de televisie niet eens aan.
Ik kan als kpn klant toch met vrij grote zekerheid zeggen dat mijn TV beeld wel zwart is als ik radio luister maar zeker niet in slaapstand staat. Of ik moet dit via de TV zelf instellen.
Er is 4 jaar geleden gevraagd in een aparte topic welke screensaver er zou moeten komen. Toen dat gevraagd werd had je een oranje bal als screensaver waarmee je gehypnotiseerd werd. Daar werd je ook gek van.
Vele zeiden ook dat het beeld zwart zou mogen. Dat was ook 1 van de opties. Uit eindelijk is geen van de 4 opties het geworden.
Zie hier nog de opties:
https://youtube.com/playlist?list=PLDuhbS0A08xIyOeqB_4h-lEnlZ3VzgbY5&si=NtUu7ktWRalnwIEm
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.