Tony F

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Welke wifi booster moet ik nemen?

Hallo,

 

Ik heb een slecht WIFI signaal op zolder. Ik wil dat oplossen met een Wifi Booster. Ik heb een internet kabel naar de zolder lopen. Ik kies dus niet voor de 'stop contact’ versie. 

 

Wat zou de beste optie zijn? ik zie de nieuwe Deco X20 Wifi 6 Smart Wifibooster van Euro 99,-. Of toch beter de wifi booster via internet kabel van Euro 59? De prijs maakt me eigenlijk niet uit. Het moet gewoon goed werken. Ik heb niet bijzonder veel apparaten eraan hangen, maar werken wel met 2 thuis en binnenkort allebei op de zolder. Vandaar dat ik een oplossing zoek.

 

Bedankt voor de hulp. Hartelijke groet, Tony.

3 Reacties 3
RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Op wat voor toestellen wordt er gewerkt is wifi noodzakelijk?

Ik zou in eerste instantie deze kiezen die heeft 4 lan aansluitingen. Met de huur optie kan je die makkelijker terug sturen als deze niet bevalt

https://www.ziggo.nl/internet/wifibooster/via-internetkabel-lenen

Tony F
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi,

in principe 2 Laptops en 2 iphones. Ik heb maar op 1 van de zolder kamers een kabel, dus daarom is wifi noodzakelijk. 
 

vr groet, Tony

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Al je een stabiele en goede wifi verbinding wilt raad ik je de TP-Link Deco M4 aan, deze kan je kopen voor € 99,- maar sinds kort ook huren voor € 2,50 per maand.

 

Ik heb na overstap van andere Wifi Mesh gekozen voor TP Link en ben zeer tevreden. Elke verdieping heeft een eigen Deco M4 - je kan ze zowel bekabeld als wifi aansluiten en koppelen.

 

En anders kan je nog voor de De Extra Wifi Punt Stopcontact voor € 2,- huren per maand. kiezen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic