Webmail bewerken

Zojuist heb ik via Live Chat contact gehad met een medewerkster van Ziggo. Mijn vraag was of ik onder Ziggo Webmail een ontvangen mail kan bewerken om een eigen opmerking toe te kunnen voegen. Dit kan volgens haar niet. Haar antwoord luidde:  "Het bewerken van de informatie en deze opslaan is niet mogelijk. Bij het beantwoorden of doorsturen, kan er wel informatie toegevoegd worden." Deze opties kende ik al, maar ik zie graag, dat de optie "bewerken van een ontvangen of verzonden eMail" zou worden toegevoegd. Dat wil ik graag als wens inbrengen.

paulhez
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
1 Reactie 1

Hey @paulhez en welkom op onze Community! 

Goed dat je je wensen kenbaar maakt. Ik zet je feedback door naar de afdeling die hierover gaat en ik laat je topic open staan zodat andere gebruikers ook kunnen laten weten wat ze hiervan vinden. Dankjewel!

Mariska Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 2853Reacties
  • 255Oplossingen
  • 518Likes