Sinds kort ligt de focus n de lijst van opgenomen afleveringen voor een programma op de nieuwste opname. Super irritant, want je wil eerst de oudste kijken. Scrollen en kijken dan maar, iedere keer opnieuw.
Hier krijg is de focus weer op de oudste aflevering?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en te kijken wat er aan de hand is.
Kun je, als je de mogelijkheid hebt, een foto hiervan plaatsen van een serie opnames die van oud naar nieuw staat en een serie die van nieuw naar oud staat?
@DiLonghi scherp van je, ik zie hetzelfde. Ik snap heel goed dat het niet heel handig lijkt (hoewel smaken verschillen).
Navraag doet blijken dat dit helaas wel als ontworpen is. Wellicht gaat dit nog eens aangepast worden, wie weet?
Ten eerste bedankt voor de reactie. Vanuit functioneel oogpunt wel een heel slechte keuze wat mij betreft. Bij een lange lijst afleveringen moet je nu echt telkens naar boven scrollen. Smaken verschillen inderdaad, kan me hierin de functionele wens en het argument vanuit gebruikers oogpunt geheel niet (positief) voorstellen...... (Is toevallig mijn werk, functioneel denken 😜).
Hopelijk passen ze deze "ontwerpfout" snel aan.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.