R.IR

Level 5
  • 72Posts
  • 1Oplossingen
  • 25Likes

Waarom biedt Ziggo zo weinig Britse zenders?

Wij genieten enorm van Britse zenders. Maar we hebben geen satelliet meer en missen dus Britse zenders als Channel 4, 5, More 4 enz.enz. Nu is er ook nog een groot risico dat wij de BBC's gaan missen. ☹?

 

Voorstel: wij moeten meebetalen aan sportzenders waar wij nooit naar kijken, maak een Brits pakket en geef een keuze sport of -in dit geval- Britse zenders. Indien je beiden wilt, zal het ook geen probleem zijn.

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ik heb het gevoel dat dit de commerciëlen zijn van de UK.

Dan is het altijd lastig, wat willen zij er voor hebben om in Nederland doorgegeven te worden en willen ze wel in Nederland doorgegeven worden, omdat zij mogelijk series en films hebben die per land uitgezonden mogen worden na onderhandelingen over de rechten.

Zo is het ook met MTV in België en ik zie dezelfde eigenaren als sommige zenders in the UK.

Dat wordt dan onderhandelen voor Ziggo.

Gelukkig hoef je bij Ziggo niet mee te betalen aan de sportzenders, b.v. Fox Sport is bij Ziggo veel duurder dan bij KPN, daar betaald iedereen wel mee aan Fox Sport en daarnaast is Ziggo Sport ook een apart abonnement, behalve kanaal 14.

Verwijderd account
Niet van toepassing
R.IR
Topicstarter
Level 5
  • 72Posts
  • 1Oplossingen
  • 25Likes

Klopt @Be rt , Het zijn commerciële zenders. Wel met leuke series, natuurseries, leuke films enz.

Okay, misschien hebben wij het verkeerd, maar wij dachten dat er o.a. een sportzender veel duurder was geworden en dat daardoor alle aanbieders (dus ook Ziggo) het in hun nieuwe prijzen per juli zouden mee berekenen.

cornelissebj

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Ja jammer dat BBC 4 er nu afgegooid is  vandaag de zender waar ik het meest naar keek !!!

en de kosten per maand maar verhogen en het pakket voor mij maar schraler maken foei ZIGGO

Inigoo

Level 1
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
R.IR wrote:

Wij genieten enorm van Britse zenders. Maar we hebben geen satelliet meer en missen dus Britse zenders als Channel 4, 5, More 4 enz.enz. Nu is er ook nog een groot risico dat wij de BBC's gaan missen.

 

Voorstel: wij moeten meebetalen aan sportzenders waar wij nooit naar kijken, maak een Brits pakket en geef een keuze sport of -in dit geval- Britse zenders. Indien je beiden wilt, zal het ook geen probleem zijn.

ONTZETTEND MEE EENS,!!

cornelissebj

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

ZIGGO slogans 

“KIJK OVERAL ALLES WAT JE WIL” 

“DAT IS HET PLEZIER VAN ZIGGO” 

“HALEN WE ALLES UIT VANDAAG EN MORGEN”

en de laatste

“EN EEN BETERE TV ERVARING”

het is beter dat jullie die niet meer gebruiken na jullie BBC 4 debacle 

 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic