Simon1979

Level 9
  • 364Posts
  • 7Oplossingen
  • 53Likes

Voorstel voor nieuw netwerk ID 7777

Hallo, ik heb een idee m.b.t. een nieuw netwerk-ID, bijvoorbeeld 7777.

Met wat voor doel? Nou, FTA krijgt men met netwerk ID 4444 en het complete aanbod met 5555.

Nu mis ik eigenlijk nog een tussen variant die alleen de zenders uit het TV Start abonnement laat zien in de zenderlijst, maar niet de extra pakketten die ik toch niet kan ontvangen.

Technisch is het waarschijnlijk ook niet zo moeilijk te realiseren schat ik in.

Is dit een idee Ziggo?

5 Reacties 5
Simon1979
Topicstarter
Level 9
  • 364Posts
  • 7Oplossingen
  • 53Likes

Kunnen jullie dit ook realiseren @Mark Ziggo ?

Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes

Misschien kan het, maar persoonlijk lijkt het mij niet handig. Men heeft nu al vaak ‘ruzie’ met netwerk ID 4444 en 5555 en als er dan nog een bij komt word het wel erg verwarrend denk ik. 

PJM v.d. Vooren

Level 9
  • 336Posts
  • 41Oplossingen
  • 92Likes

Ik zou er ook wel voor zijn! 

Piet.

PJM v.d. Vooren

Level 9
  • 336Posts
  • 41Oplossingen
  • 92Likes

Hoi @Mark Ziggo,

Weet je eventueel al iets meer?

Piet.

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

Hi allemaal, ik krijg zo veel @mentions dat ik daar eigenlijk nooit naar kijk (dan heb ik dubbel zo veel uren in een dag nodig). Dus ik zie dit topic nu voor het eerst. 

 

Het is een idee, maar het lijkt me niet heel handig. Met gebruik van 5555 en een persoonlijke favorietenlijst bereik je toch hetzelfde als met een heel ander netwerkID?

Daarnaast, als je dan een keer een extra zenderpakket koopt of we bieden bepaalde zenders tijdelijk gratis aan (zoals nu met de uitpak weken) of je wilt gebruikmaken van je Gratis Extra's Kids pakket, of je hebt een dagpas voor FOX Sports besteld, … dan moet je je zenders eerst opnieuw installeren voordat je dat kunt doen. Dat lijkt me moeilijker dan even je favorietenlijst aanpassen/uitzetten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic