johan adema

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Voice afstandsbediening gebruiken om soundbar aan te zetten

Volgens Ziggo is het mogelijk om je soundbar in te schakelen met de voice  afstandsbediening bij gebruik van de Mediabox XL.  Wel kan ik na het koppelen het volume van de soundbar regelen met de voice afstandsbediening nadat ik deze heb ingeschakeld met de afstandsbediening van de soundbar. Geadviseerd wordt om eventueel het stappenplan te volgen.  Wat blijkt is dat in het getoonde menu van Beeld en Geluid een regel staat “Een knop gebruiken voor aan en uitzetten” Deze regel ontbreekt in het menu van de Mediabox XL. Mijn vraag is dan ook: Komt er nog een update voor de Mediabox XL zodat ook gebruikers hiervan, en dat zijn er volgens mij heel veel,  gebruik kunnen maken van de mogelijkheid om met 1 afstandsbediening meerdere apparaten te kunnen inschakelen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

dat is helaas niet mogelijk

Bekijk in context

4 Reacties 4
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

dat is helaas niet mogelijk

johan adema
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Weer een typisch Ziggo antwoord. Dat het niet mogelijk is, is bekend. De vraag was of het in de toekomst wél mogelijk wordt d.m.v. een update van de Mediabox XL.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @johan adema . 

En dat terwijl het niet eens een antwoord vanuit Ziggo was ;-). @anoniemforum is, net als jij, gewoon een klant.  

Ik werk overigens wél voor Ziggo. En eerlijk? Wat er in de toekomst allemaal wel/niet beschikbaar gaat worden, daar kan ik geen uitspraken over doen. Simpelweg omdat mijn glazen bol me niets hierover vertelt. 

johan adema
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dan maar gewoon afwachten totdat de glazen bol iets heeft te melden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic