Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hoi,
Ik heb zowel Vodafone als Ziggo en krijg dus extra's, heel fijn.
Echter, ik mis nog wat variatie in de extra's in de tv-pakketten.
Ik zou het fijn vinden als men ook kan kiezen voor een film1 pakket of een dieren TV-pakket met de volgende 4 zenders:
National Geographic WILD
Love Nature
Animal Planet
Horse and Country TV
Ik ben namelijk fan van natuur- en dierdocumentaires 😉
Idee @Paul Ziggo ?
Helemaal mooi zou zijn dat men ook een eigen pakket kan samenstellen van 4 willekeurige TV zenders uit het Movies en Series XL pakket. Dit kunnen we dan het Custom TV pakket noemen.
Hoe zat dat ook alweer met dat gegeven paard???
Ain't gonna happen, maar neem gewoon het XL pakket dan heb je die 4 zenders ook gewoon
Laten we eerst maar even het antwoord van @Paul Ziggo afwachten. Ik vind het namelijk wel een goed idee. Sport is aanwezig als extraatje, evenals Kids en Films/series, maar dus nog niets met Dieren, dus vandaar mijn terechte vraag hier ook nog een categorie van te maken. En waarom zou ik dan direct het volledige XL pakket moeten nemen als ik een voordeeltje mag hebben omdat ik zowel VodaFone als Ziggo heb?
Jan F. wrote:
Hoe zat dat ook alweer met dat gegeven paard???
Leuke woordspeling voor de categorie 'Dieren'
Hey @Simon1979
Het is zeker een super leuk idee om een dieren TV-pakket in het leven te roepen! Ik geloof zeker dat vele klanten met jou het op prijs zouden stellen als het aanbod voor de Gratis Extra's groter wordt. Ik heb je topic dan ook verplaatst naar '’Deel je tips en suggesties'’.
Simon1979 wrote:
Helemaal mooi zou zijn dat men ook een eigen pakket kan samenstellen van 4 willekeurige TV zenders uit het Movies en Series XL pakket. Dit kunnen we dan het Custom TV pakket noemen.
Deze suggestie hebben we vaker voorbij zien komen. Wellicht in een iets andere vorm dat klanten hun eigen tv-pakket kunnen samenstellen. Het is voor ons niet haalbaar om bij alle klanten vier willekeurige zenders aan te zetten. Iedere klant heeft dan een eigen combinatie wat weer voor problemen kan zorgen als er bijvoorbeeld 1 zender niet werkt. Het wordt voor ons dan behoorlijk lastig gemaakt om een klant te helpen, omdat er dan geen overzicht meer is in wat voor soort zenderpakket iemand nu heeft.
@Cecilia Ziggo Dat begrijp ik helemaal, maar het was het vragen waard. In elk geval bedankt voor het doorzetten van de tip over een dierenpakket!
Dan kan deze topic gesloten worden.
Ziggo had toch ooit losse pakketten.
Hiervoor was erbij MrZapp de mogelijkheid tot losse pakketten of een totaal pakket. Dit ging weg en er was alleen nog een totaal pakket onder TV Home.
Later kwamen de losse pakketten weer, dit werd weet samen gevoegd tot TV-Plus of TV-Extra. TV-Plus en TV-Extra zijn nu Movies&Series XL
Misschien bij de Vodafone&Ziggo combinatie exclusief die pakketten weer introduceren als gratis keuze optie.
Ik vind het ook zeker een goed idee.. Wellicht in de vorm van een natuur- en documentaire pakket. Zou zeker een aanvulling zijn voor ziggo, om het überhaupt als tussenoplossing aan te bieden..
Het blijft stil aan de overkant...
Simon1979 wrote:
Het blijft stil aan de overkant...
Het idee van thema pakketten is zeker intressant. Het jammere is dat je in combinatie met Vodafone wel het sport pakket of een tv pakket kan kiezen met name on demand films en series. Wie enkel de extra TV kanalen wil heeft pech.
Het grote probleem waarom dit vermoedelijk niet zal gebeuren zijn de kosten. Voor ons de klante is dit huidige systeem financieel gezien het meest voordelig, zeker als je graag alle kanalen tot je beschikking wilt hebben.
De Magenta concurrent heeft wel thema pakketten wat afhankelijk van je keuze's toch kan aantikken.
Het zou al schelen als de 40 tv kanalen als apart pakket beschikbaar komen.
Desnoods exclusief in combinatie met Vodafone apart te kiezen het zender pakket zonder het on demand deel.
Bij het “oude” Ziggo hebben we indertijd TV-Plus en ook TV-Extra (wanneer dat tijdelijk net zo goedkoop was als Plus) gehad. In 2012 kregen we BBC Three, BBC Four en BBC HD in het pakket TV-Plus. (Ik heb zelfs nog een paar opnames in 3D van de Olympische Spelen in 2012 op de Humax staan. Dat werd toen uitgezonden op BBC HD.)
Wil je nu het extra zenderpakket dan is het koppelverkoop: je moet Movies & Series XL nemen voor extra zenders. Helaas richt Ziggo zich de laatste jaren vooral op Movies & Series en zijn de extra zenders een beetje een stiefkindje geworden. Het zou al enorm schelen wanneer Ziggo BBC Four in HD zou doorgeven in het extra pakket.
Ik moet wel toegeven dat Movies & Series XL qua series heel veel biedt.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.